Mitt Telenor-appen

Kvinne bruker Mitt Telenor-appen

Få bedre flyt i hverdagen! Med Mitt Telenor-appen har du full kontroll over abonnementet ditt til enhver tid. Her kan du ordne det meste selv. NYHET! Nå kan du også administrere dine TV- og bredbåndsabonnement i appen.

Klikk på knappen/lenken fra mobilen din for å åpne eller installere appen:

Skjermdump av Mitt Telenor

Full oversikt

På startsiden i appen får du raskt oversikt over dine mobil-, TV- og/eller bredbåndsabonnement hos Telenor. Du ser hvor mye data du har brukt og hvilke tjenester du har aktivert.

Fyll på data i Mitt Telenor

Fyll på data

Med noen få tastetrykk fyller du enkelt på ekstra data, enten du er i Norge eller i utlandet. Er det data igjen i din Familiebonus, kan du la den i familien som har gått tom få mer bonusdata.

Kontroll på fakturaer i Mitt Telenor

Kontroll på fakturaer

Se hva du har av utestående fakturaer fra oss. Du kan betale fakturaen med Vipps, eller utsette betalingen om du trenger litt ekstra tid.

Bytt abonnement i Mitt Telenor

Bytt abonnement

Noen måneder bruker du mer data enn andre. Vi har ingen binding på våre abonnement, og det betyr at du selv kan endre abonnement opp eller ned etter behov.

Skjermdump av Mitt Telenor

Administrer ditt bredbåndsabonnement

Her kan du endre hastigheten på bredbåndet ditt, bestille nytt WiFi-utstyr og se Telenorfordelene dine.

Skjermdump av Mitt Telenor

Endre TV- og strømmepakken din

I appen kan du enkelt skreddersy din egen TV- og strømmepakke, laste ned T-We App, bestille TV-boks og få tips til film og serier i T-We.

Dette kan du også gjøre i appen

  • Legge til eller fjerne tjenester
  • Finne PIN/PUK-kode
  • Kontakte kundeservice
  • Bestille, aktivere og sperre SIM-kort eller IMEI
  • Bestille nytt abonnement til deg selv eller andre
  • Aktivere og administrere Familiebonus
  • Bestille/aktivere/sperre SIM-kort eller IMEI
  • Aktivere tjenestene Se Hvem og Min Sky
  • Finne nærmeste Telenorbutikk

Spørsmål og svar

?

Kan jeg bruke Mitt Telenor som bedriftskunde?

Er ditt abonnement registrert med deg som bruker (navn og fødselsdato) kan du laste ned og bruke Mitt Telenor.

Er ditt bedriftsabonnement ikke registrert med korrekt informasjon kan du ikke bruke Mitt Telenor-appen. Kontakt din telefoniansvarlig i bedriften, for enkelt å oppdatere informasjonen i Min Bedrift.

Er du Min Bedrift-administrator?

Så enkelt registrerer du personlige brukere for mobilabonnement i Min Bedrift:

Logg inn i Min Bedrift - velg så Mobil på topplinjen.

Velg Abonnement og gjør et søk med ditt firma- eller virksomhetsnavn. Du vil da få opp alle abonnement som er registrert med bedriften som bruker.

Trykk på Bruker og bruk pennen i høyre hjørne for å fylle inn navn og fødselsdato for de abonnementene som skal ha en personlig bruker.

Husk å lagre.

?

Jeg får ikke logget inn i appen?

Opplever du problemer med innlogging, kan det være at brukernavn og/eller passord ikke stemmer. Brukernavnet er mobilnummeret ditt, passordet har du laget selv. 

Har du glemt brukernavn/passord, trykk Glemt brukernavn/passord.

Er brukernavn/passord riktig, prøv følgende:

  1. Sjekk at Chrome-appen er installert (for Android-brukere)

  2. Sjekk at siste versjon av Mitt Telenor er installert (dette sjekker du i App Store/Google Play)

  3. Gå til Telefoninnstillinger, velg Apper/Appstyring/Programmer
    - Finn Mitt Telenor, velg Tøm/Slett buffer (evt. under Lagring)
    - Logg inn i appen på nytt. Merk, brukernavn er e-postadressen din, passordet har du laget selv.

?

Jeg finner ikke PUK-koden

For at andre ikke skal kunne låse opp SIM-kortet på mobilen, er kun bruker av abonnementet som kan se PUK-koden. Det vil si at hvis du kun står som eier av abonnementet ikke vil kunne se PUK-koden.

?

Hva koster det å bruke appen?

Det koster ingenting å bruke appen, verken i Norge eller utlandet. Du kan også bruke appen til å kjøpe mer data dersom du trenger det – også etter at du er tom for data.

Merk, du vil fortsatt bruke data dersom du: 

  • Laster ned appen fra App Store eller Google Play, akkurat som for nedlasting av alle andre apper.

  • Klikker på lenker som tar deg ut av appen (f.eks nettbutikken eller kartvisning).

?

Hvorfor oppdaterer ikke prisene seg i appen?

Prisene oppdateres flere ganger pr. døgn, og det kan derfor noen ganger ta litt tid før det blir oppdatert.
Merk, hvis du ikke er koblet til mobilnettet/WiFi, vil ikke prisene oppdateres.

?

Hvorfor får jeg ikke utsatt fakturaen min?

Det er ikke mulig å utsette en faktura som allerede har en utsettelse, eller hvis abonnementet er sperret for manglende betaling. Ta kontakt med kundeservice på nummer 915 09000.

?

Hvorfor finner jeg ikke fakturaen min?

Hvis fakturaen din ikke vises kan det være flere grunner til dette. De vanligste grunnene er:

  • Første faktura har ikke blitt sendt ut ennå

  • Du står ikke som betaler av et abonnement, og vil derfor ikke kunne se fakturaen

  • Bedriften betaler abonnementet ditt

?

Hva koster det å utsette faktura i appen?

Pris for å utsette faktura: 50,- (hvis kundeservice gjør dette for deg er prisen 100,-)
Merk, ved betalingsutsettelse påløper forsinkelsesrenter, som vil vises på neste faktura.

?

Hvordan betaler jeg faktura i appen?

For å betale faktura i appen, gå til:

  1. Min profil, velg Faktura

  2. Klikk på den fakturaen du vil betale, velg Betal faktura

  3. Fyll inn kortinformasjon, velg Betal

?

Kan jeg kun lade kontantkortet med Vipps?

Telenor har kun avtale med Vipps som betalingsløsning. Det er derfor kun den løsningen som kan brukes per i dag.

Vis flere spørsmål og svar