Hjelp med SIM-kort og eSIM
Her finner du alt du trenger å vite om SIM-kort, enten du har spørsmål om ekstra SIM-kort, aktivering, bestilling eller sperringer.
Hva er SIM-kort?
SIM-kort er et fysisk kort som du plasserer i utstyret hvor det skal brukes. Dagens SIM-kort er et Multi-SIM hvor du kan velge mellom 3 størrelser, avhengig av utstyr.
eSIM er et elektronisk SIM-kort som kan programmeres og aktiveres digitalt. Med eSIM kan du koble utvalgte telefoner, iPader og smartklokker til mobilnettet eller WiFI.
Forutsetninger for bestilling av SIM
Du kan bestille nytt SIM-kort på Mine Sider, i Mitt Telenor, fra chatboten Telmi, ved å ringe kundeservice eller dra innom en forhandler.
Det er kun eier og bruker av abonnementet som kan bestille nytt SIM-kort
Ved bestilling av fysisk SIM-kort er leveringstid normalt 6-8 virkedager
Nytt fysisk SIM-kort koster 100,- (Ved kjøp i Telenorbutikken er prisen 199,-)
-
Bestille SIM-kort på Mine Sider?
-
Bestille SIM-kort i Mitt Telenor App?
-
Aktivere nytt SIM-kort?
-
Aktivere SIM-kort i Mitt Telenor App
Problemer med aktivering av SIM?
-
Hvor finner jeg SIM-nummer?
-
Jeg får feilmelding på Mine Sider eller Mitt Telenor
-
Jeg får feilmelding på mobilen
Hjelp med PIN/PUK-kode
Trenger du hjelp til å bytte PIN eller finne PUK-koden? Gå til vår side for hjelp med PIN/PUK via knappen under.