Hjelp til Mitt Telenor
Trenger du veiledning eller hjelp til Mitt Telenor-appen? Her finner du informasjon om funksjoner og hjelp til å løse problemer

Hjelp til innlogging
Mitt Telenor bruker samme innlogging som alle andre Telenor-apper og tjenester, Connect ID. Skal du registrere deg for første gang, eller har problemer med innlogging? Trykk på knappen under for å få hjelp og veiledning til innlogging.
Veiledning og hjelp til bruk av Mitt Telenor
Mitt Telenor-appen har mange nyttige og enkle funksjoner som kan gjøre din hverdag litt lettere. Blant annet kan du finne PUK-kode, bestille nytt SIM-kort, endre abonnement, bestille datapakker og betale eller utsette faktura.
Slik finner du faktura
På forsiden, scroll ned til du finner Faktura og trykk på den. Du vil da komme inn på den nyeste fakturaen.
Ønsker du se en annen faktura, velger du det ved å trykke på måneden nederst i bildet. For å bla enda lengre tilbake i tid må du stryke fingeren mot høyre i bildet.
For å se fakturadetaljer trykker du på en av de blå boksene på toppen.
Her finner du valg for å betale, utsette eller åpne selve fakturaen.
Trenger du mer hjelp med Faktura, kan du gå til våre faktura-sider ved å trykke på knappen under.

Bestill SIM-kort
Scroll ned til Enheter
Trykk på Vis mer
Nederst, trykk på Nytt SIM-kort
Her kan du velge mellom å bestille Data-SIM/tvilling, bestilling nytt SIM-kort for å erstatte et gammelt, eller aktivere et SIM-kort du har
Trykk på Bytt gammelt SIM-kort
Velg abonnementet du ønsker bestille SIM-kort til, og trykk på Fortsett nederst på siden
Velg Fysisk SIM-kort eller eSIM
Sjekk at leveringsadressen er korrekt, og huk av for kjøpsvilkår
Trykk på Bekreft kjøp
Nytt SIM-kort sendes til deg per post, og ankommer etter 5-7 dager.

Aktivere SIM-kort
Scroll ned til Enheter
Trykk på Vis mer
Nederst, trykk på Nytt SIM-kort
Trykk på Aktiver SIM-kort
Velg abonnementet du ønsker å aktivere SIM-kortet på, og trykk på Fortsett nederst på siden
Skriv inn SIM-kortnummeret ( 20 siffer: 89470000 YYMMDD XXXXXX)
Trykk på Aktiver nytt SIM-kort
Nytt SIM-kort aktiveres innen 4 timer, men som regel tar det kun noen få minutter.

SAFE
Du finner SAFE på forsiden av appen, under faktura. Trykk på Kom i gang for å gå inn på tjenesten.
Trenger du mer hjelp til hvordan du legger inn e-postadresse eller bankkort i SAFE ID-vakt, kan du trykke på knappen under for å se veiledning på video.
