Hjelp til Mitt Telenor

Trenger du veiledning eller hjelp til Mitt Telenor-appen? Her finner du informasjon om funksjoner og hjelp til å løse problemer

Hjelp til Mitt telenor

Hjelp til innlogging

Mitt Telenor bruker samme innlogging som alle andre Telenor-apper og tjenester, Connect ID. Skal du registrere deg for første gang, eller har problemer med innlogging? Trykk på knappen under for å få hjelp og veiledning til innlogging.

Mitt Telenor hjelp til innlogging Connect ID

Få hjelp til innlogging

Gå til hjelpeside for Connect ID

Veiledning og hjelp til bruk av Mitt Telenor

Mitt Telenor-appen har mange nyttige og enkle funksjoner som kan gjøre din hverdag litt lettere. Blant annet kan du finne PUK-kode, bestille nytt SIM-kort, endre abonnement, bestille datapakker og betale eller utsette faktura.

Slik finner du faktura

På forsiden, scroll ned til du finner Faktura og trykk på den. Du vil da komme inn på den nyeste fakturaen.

  • Ønsker du se en annen faktura, velger du det ved å trykke på måneden nederst i bildet. For å bla enda lengre tilbake i tid må du stryke fingeren mot høyre i bildet.

For å se fakturadetaljer trykker du på en av de blå boksene på toppen.

  • Her finner du valg for å betale, utsette eller åpne selve fakturaen.

Trenger du mer hjelp med Faktura, kan du gå til våre faktura-sider ved å trykke på knappen under.

Hjelp til Faktura
Hjelp til Mitt Telenor

Bestilling og aktivering av SIM-kort

Bestill SIM-kort

  1. Scroll ned til Enheter

  2. Trykk på Vis mer

  3. Nederst, trykk på Nytt SIM-kort

  4. Her kan du velge mellom å bestille Data-SIM/tvilling, bestilling nytt SIM-kort for å erstatte et gammelt, eller aktivere et SIM-kort du har

  5. Trykk på Bytt gammelt SIM-kort

  6. Velg abonnementet du ønsker bestille SIM-kort til, og trykk på Fortsett nederst på siden

  7. Velg Fysisk SIM-kort eller eSIM

  8. Sjekk at leveringsadressen er korrekt, og huk av for kjøpsvilkår

  9. Trykk på Bekreft kjøp

Nytt SIM-kort sendes til deg per post, og ankommer etter 5-7 dager.

Bestill SIM - Hjelp til Mitt Telenor

Aktivere SIM-kort

  1. Scroll ned til Enheter

  2. Trykk på Vis mer

  3. Nederst, trykk på Nytt SIM-kort

  4. Trykk på Aktiver SIM-kort

  5. Velg abonnementet du ønsker å aktivere SIM-kortet på, og trykk på Fortsett nederst på siden

  6. Skriv inn SIM-kortnummeret ( 20 siffer: 89470000 YYMMDD XXXXXX)

  7. Trykk på Aktiver nytt SIM-kort

Nytt SIM-kort aktiveres innen 4 timer, men som regel tar det kun noen få minutter.

Aktiver SIM - Hjelp til Mitt Telenor

SAFE

Du finner SAFE på forsiden av appen, under faktura. Trykk på Kom i gang for å gå inn på tjenesten.

Trenger du mer hjelp til hvordan du legger inn e-postadresse eller bankkort i SAFE ID-vakt, kan du trykke på knappen under for å se veiledning på video.

Hjelp til SAFE ID-vakt
SAFE - Hjelp til Mitt Telenor

Åpne Mitt Telenor-appen

Hvis du ser på denne siden på din mobil, kan du åpne Mitt Telenor-appen ved å trykke på linken under. Har du ikke appen installert, kan du trykke på linken under og installere via Appstore eller Google Play.

Mitt Telenor

Mitt Telenor-appen

Trykk her for å åpne/installere app