Feilsøk T-We App
Her finner du hjelp til feilsøking i T-We App
Fant ikke abonnement
Får du feilmeldingen "Fant ikke abonnement" eller "Account not found" når du prøver å logge inn?
Trykk på linken under for å løse problemet.
T-We App sier jeg ikke er hjemme
Får du melding i T-We Appen om at du ikke er hjemme, selv om du er det?
Får du denne feilmeldingen, kan du gå gjennom følgende sjekkliste:
- Er du faktisk tilkoblet nett (og ikke gjestenett)? 
- Er T-We-boksen tilkoblet og slått på? 
- Har du mesh-nettverk eller flere rutere? 
Problemer med avspilling av Max i appen
Hvis du opplever problemer med avspilling av Max i T-We appen, kan du prøve følgende:
- Gå inn på menyen (hamburgermeny) 
- Velg "INNSTILLINGER" 
- Velg "VIDEOKVALITET" 
- Skru på "Reduser kvaliteten/databruken når du er tilkoblet ..." (begge alternativene) 
Avspilling skal fungere som normalt om du reduserer videokvaliteten noe.
Innhold på TV-boks, nett og app er ulikt
Det aller meste av innholdet du har valgt er tilgjengelig i appen eller på t-we.no. Du kan se de fleste kanaler og arkiver både hjemme og på reise.
Noe innhold kan være utilgjengelig dersom vi mangler rettigheter til å vise det. Dette vil du få beskjed om når du forsøker å spille av innholdet.
Ser du et Forbudt-ikon i appen kan det skyldes følgende:
- Du har ikke valgt innholdet i din TV-pakke. 
- Innholdet er foreløpig kun tilgjengelig på din T-We Boks og ikke tilgjengelig på mobile enheter eller nett-TV. 
Vi jobber kontinuerlig med å gjøre stadig mer innhold tilgjengelig, også utenfor huset.
Merk at strømmetjenester som Netflix og Viaplay er egne apper og ikke en del av T-We appen.
Opplever du feil eller får feilkode?
Hvis du opplever problemer med T-We app eller på twe.no, finner du oversikt over kjente feil via linken under.