Hva gjelder henvendelsen?

Vi bruker e-postskjemaer istedenfor en åpen e-postadresse for sikre at vi får all informasjonen vi trenger for å hjelpe deg. Videre behandling foregår via e-post eller telefon.

For å komme til skjema må du logge inn med Telenor ID eller BankID. Trykk på knappene under for å gå videre:

Velg hovedkategori:

Generelle henvendelser

Dette skjemaet er kun for generelle spørsmål og tilbakemeldinger.

Av hensyn til personvern og sikkerhet, kan vi dessverre ikke behandle saker som gjelder ditt kundeforhold her.
Trenger du hjelp med abonnement, faktura eller lignende må du velge skjema i menyen over og logge deg inn.

Hvis du ikke kan logge inn med Telenor ID eller BankID, ring oss på 915 09 000, så hjelper vi deg gjerne.

Gå til skjema

Tekniske henvendelser

Vi har ikke kontaktskjema for tekniske henvendelser om feil på bredbånd, Online e-post, TV, telefoni eller mobil.

For internett eller TV anbefaler vi at du prøver Smart Feilsøk på Mine Sider, der kan du feilsøke og se status på ditt abonnement. Du kan også forsøke våre hjelpesider for å se om du kan løse problemet selv, eller kontakte oss per telefon.

Gå til hjelpesider:

Tips oss om svindelforsøk

Har du mottatt en svindelmelding på SMS eller e-post som du gjerne vil tipse oss om? Da kan du rapportere det inn her.

Når du rapporterer inn meldinger du mottar, kan vi raskere fange opp svindelforsøk og ta en vurdering på om disse bør blokkeres i våre systemer. Vi tar en vurdering av alle rapporteringer vi mottar - men kan dessverre ikke svare opp alle meldingene vi får.

Trenger du mer hjelp med saken ber vi deg ta kontakt med oss på kundeservice.