Skjermforsikring selges ikke lenger

Har du kjøpt Skjermforsikring før 25.06.2025 er du fortsatt forsikret. Ønsker du forsikring når du kjøper ny mobil, anbefaler vi Plussforsikring.

Enten du kjøper ny mobil med Splitt eller til fullpris, koster Plussforsikring fra 79,-/md. til 199,-/md., avhengig av hva mobilen koster (ekskludert eventuell rabatt).

Med Splitt kan du splitte opp betalingen i enten 24 eller 36 måneder, helt rente- og gebyrfritt. Kjøper du ny mobil med Splitt, spanderer vi Plussforsikring de første 2 månedene!

Les mer om Splitt

Våre servicemuligheter

Er uhellet et faktum, er det fint å vite at du har flere valg for hvordan du vil reparere eller erstatte mobilen din. Det at du kan få en erstatningsmobil - allerede dagen etter, er helt unikt i Norge. Bruker du din innbo- eller reiseforsikring i stedet for en mobilforsikring, er dette en av fordelene du går glipp av.

Ikon for Erstatningsmobil

Erstatningsmobil

Erstatningsmobil etter én virkedag. Gjelder også i hele Europa og USA!

Ikon for Send til reparasjon

Send til reparasjon

Send oss den ødelagte mobilen, få den ferdig reparert innen 3 virkedager.

Ikon for Drop in-reparasjon

Drop in-reparasjon

Meld forsikringskrav og kom innom et av våre autoriserte verksted.

Les mer om de forskjellige servicemulighetene

Nyttig informasjon:

  • Hvor kan jeg lese vilkårene for forsikring?

  • Hvordan finner jeg mobilens IMEI-nummer?

    Alle mobiler har et unikt IMEI-nummer som består av 15 siffer. Skal du melde fra om en skadet eller tapt mobil trenger du dette. Du finner IMEI-nummeret ved å skrive inn *#06# på mobilen, så vises IMEI-nummeret på skjermen. Du finner det også på orginalforpakningen eller kvitteringen.

  • Hva koster egenandelen?

    Egenandelen avhenger av hvilken mobiltelefon du har. Ved reparasjon betales halv egenandel. Se din egenandel i forsikringsbeviset ditt på Mine sider eller i Mitt Telenor-appen.

  • Hvordan kan jeg avbestille forsikring?

    Det er ingen bindingstid på våre forsikringer. Ønsker du å avbestille mobilforsikringen din, kan du gjøre dette via vår chatbot Telmi eller ved å ringe kundeservice på telefon 915 09000.

  • Hvor finner jeg forsikringer som ikke lenger er i salg?

    Her finner du informasjon om utgåtte mobilforsikringer.

    • Forsikring Mobil & Nettbrett

      Forsikring Mobil & Nettbrett sikrer mobilen/nettbrettet ditt, i tilfelle skade, tap eller tyveri. Forsikringen omfatter mobiltelefon og nettbrett uten tilbehør, som spesifisert i forsikringsbeviset med angitt IMEI-nummer. Forsikringen har rask og enkel skademelding, og mobiltelefonen repareres normalt innen 5 virkedager fra den er sendt inn.

Les også

Fant du ikke svar på det du lurte på?