Vilkår for Mitt Telenor-appen

Om tjenesten

I Mitt Telenor-appen får du full oversikt over alle dine abonnement, forbruk og fakturaer. Flere tjenester kan administreres via appen. Du kan bestille tilleggstjenester og fylle på data både i Norge og i utlandet. Du kan endre alle abonnement du eier og bestille nye om du trenger det. Du finner også PUK-koden din i appen og kan sperre kort eller bestille og aktivere SIM-kort.

Krav til utstyr og bruk av data

Mitt Telenor finnes for Android og iOS. For til enhver tid å ha siste oppdaterte versjon av appen og tjenestene i denne, må du vært tilkoblet et trådløst nett eller et mobilnett med mobildata. All bruk av Mitt Telenor-appen krever datatrafikk. Dette kan medføre kostnader. Enkelte endringer i appen kan kreve at du logger inn i appen på nytt.

Ansvar

Bruker er ansvarlig for de endringer bruk av appen medfører for kundeforholdet. Utfører du bestillinger eller endringer via appen ved en feil, må du straks kontakte vår kundeservice. Ved de endringer og bestillinger der levering av tjenesten starter opp før utløpet av angrefristen (jf. § 21), vil du få spørsmål om du ønsker dette, og må godta gjeldende vilkår i appen ved bestilling for umiddelbart å ta tjenesten i bruk. Det er viktig at du til enhver tid har oppdatert din kontaktinformasjon i appen, slik at vi kan kontakte deg om det skulle være noe knyttet til dine abonnement og tjenester hos oss.

Personvern

Ønsker du mer informasjon om hvordan Telenor håndterer informasjon om deg, se vår personvernerklæring. For øvrig gjelder de til enhver tid gjeldende alminnelige forretningsvilkår. Du har alltid rett til å be om innsyn i hvilke opplysninger som er registrert om deg.

Forbedringer

Telenor behandler og analyserer anonymisert data om mobilenheten, trafikk og bruk i appen. Denne informasjonen brukes til å gjøre appen bedre, og for å gi deg relevant informasjon i Mitt Telenors butikk-fane. Til analysearbeid brukes verktøyet Tealium for React Native av Tealium sammen med Adobe Analytics og Adobe Target av Adobe Systems Incorporated. 

Innstillinger

Vi sender deg relevant informasjon og tilbud basert på bruk av dine abonnement og tjenester. Dette kan være fakturainformasjon, databruk eller endring av abonnement. Varslingene blir sendt ut via personlige tips i appen eller notifications. Under profilinnstillinger i appen kan du velge bort om du vil motta tilbud og nyheter fra oss på SMS og/eller e-post.

Sikkerhet

Det er ditt ansvar til enhver tid å passe på at uvedkommende ikke får tilgang til din mobil, og således ditt kundeforhold via appen.

Endring av vilkår og innhold

Telenor kan til enhver tid endre vilkårene for appen. Endringer av appens innhold og funksjoner kan også endres.

Innhold fra tredjepart

For å gi deg den beste kundeopplevelsen, trenger vi i noen tilfeller å sjekke om du har enkelte apper installert på mobilen, f.eks. Vipps. For å kunne lade kontantkort i Mitt Telenor-appen, må du ha Vipps installert.

Telenor vil kunne tilby lenker til nettsteder drevet av tredjeparter i appen, men har ikke ansvar for innholdet på disse nettstedene. Slike lenker vil ofte tilgjengeliggjøres i forbindelse med kundefordeler. Hvis du følger lenker til slike nettsteder fra tredjeparter, innebærer det at du går ut av appen og må forholde deg til tredjeparts vilkår for bruk av nettstedet.

Immaterielle rettigheter

Telenor er eier og rettighetshaver til alt av immaterielle rettigheter tilknyttet Mitt Telenor-appen, herunder materiale som er publisert i den. Alt materiale er beskyttet av opphavsrettslig og merkevarerettslig lovgivning. Ved å installere appen samtykker du til å ikke kopiere appen eller bruke den på annen måte enn til overnevnte formål. Du kan heller ikke endre eller dekompilere appen, ei heller bruke hele eller deler av appen i et annet program.

Kontakt oss

Kundeservice er her når du trenger hjelp. Du finner kontaktinformasjon her eller du kan ringe oss på tlf. 915 09 000.