Hjelp med T-We

Nettopp fått oppdatering på din T-We boks og har spørsmål? Vi hjelper deg.

Vanlige spørsmål

i

Treg oppstart

Hvis du opplever at T-We boksen starter tregt etter oppdatering anbefaler vi å koble den til internett.

Se veiledning for å koble T-We boks til internett.

Om du ikke har mulighet å koble T-We boksen til internett kan du endre innstilling på dekoderen:

1. Trykk «Meny» på fjernkontrollen

2. Bla til venstre til Funksjonsmenyen (hamburger ikonet)

3. Velg «Innstillinger»

4. Velg «Strømsparing»

5. Velg «Strømsparing i standby»

6. Endre innstillingen til «Normal»

i

Koble til nettverk

T-We gir deg en bedre opplevelse når boksen er koblet til internett. Se veiledning for å koble til internett her.

Om du ikke har mulighet å koble T-We boksen til internett kan du sette den opp i frakoblet modus. Veiledning for frakoblet modus finner du her.

i

Favorittliste

Vi hjelper deg med tv-guiden og å opprette favorittliste . Du finner mer veiledning her.

Om du opplever at kanaler forsvinner fra Favorittlisten, eller at hele Favorittlisten forsvinner, må du opprette ny Favorittliste. Dette er en kjent feil som vi bli rettet i en kommende oppdatering.

i

Bruk av utstyr fra andre enn Telenor

T-We fra Telenor fungerer best med utstyr fra Telenor. Hvis du opplever problemer anbefaler vi å koble vekk eget utstyr da kundeservice ikke kan hjelpe med dette.

Vi hjelper deg med feilsøking på våre sider.

i

Profiler

Profiler gir deg mulighet til å tilpasse innhold til alle i husstanden. Du finner veiledning her.


Fant du ikke svar på det du lurte på?

Chat med Telmi

Vår chatbot kan hjelpe deg med T-We

Trykk her for å starte ›