Løs problemer med e-post
Her finner du løsninger på kjente problemer knyttet til sending og mottak av e-post
Hvilket problem opplever du?
-
Kan ikke sende e-post
-
Kan ikke motta e-post
-
Blir ikke problemet løst - Legg til konto på nytt
-
Glemt passord
Problemer med webmail
Dersom du opplever problemer med din Online e-post er dette det første du bør sjekke. Opplever du at mailen ikke fungerer her, er det altså stor sannsynlighet for at problemet skyldes noe med selve kontoen.
Dette kan være alt fra feil passord dersom du ikke får logget inn, til at e-postkontoen er deaktivert eller slettet. Deaktivering skjer automatisk dersom du ikke har logget deg inn i løpet av de siste 6 månedene. Du finner hjelp til disse problemstillingene under.
Hvis du ikke får løst problemet, ta kontakt med oss på kundeservice så vi kan hjelpe deg.
-
E-posten min er deaktivert
-
Får mye spam og uønsket e-post
-
Sette standardmapper
-
Har du mottatt varsel om Telenors Sender Policy Framework (SPF)?
-
Feilmelding: "554 5.7.1 Your email sending is blocked. ..."
-
Windows Live Mail har sluttet å fungere?