Endring i Alltid På Nett-garantien
Den digitale hverdagen stiller store krav til bredbåndet og at alle i husstanden kan være på internett. Skulle uhellet inntreffe, er Alltid På Nett-garantien viktig for å komme seg på nett igjen. Gjennom garantien får du som har bredbånd og mobilabonnement fra Telenor, ekstra datapakker på mobilen som du kan bruke til feilen er rettet.
Fra 15. juni gjør vi endringer i garantien for å imøtekomme de nye behovene for økt internettbruk, ved bl.a. å inkludere enda mer data i pakkene.
For datapakkene betyr det følgende:
Datapakkene økes fra 15 GB til 50 GB
Datapakkene gjelder i 5 dager
Datapakkene tilbys inntil 5 personer i husstanden som har et mobilabonnement fra Telenor
Refusjon av månedsavgift fjernes
Endringene innebærer at refusjon av halv månedsavgift nå fjernes fra Alltid På Nett-garantien.
Her finner du de oppdaterte vilkårene for garantien.
Ordinære vilkår for refusjon i forbindelse med feil eller mangler i nettet gjelder fortsatt. Se våre ordinære vilkår
Kunder med et individuelt avtaleforhold med Telenor, kan som følge av endringene velge å si opp sitt bredbåndsabonnement uten ekstra kostnad med virkning fra 15. juni. Etter denne datoen gjelder vanlige oppsigelsesvilkår.