Våre bredbåndsabonnement

Trenger du raskere bredbånd?

Bredbånd via fiber

Vi tilbyr lynraske hastigheter fra 50 til 500 mbit/s med bredbånd via fiber.
Se hva vi tilbyr via fiber

Nytt WiFi-utstyr gir optimal dekning

Vår nye WiFi Ruter sikrer stabilt nett og god trådløs dekning. Har du en større bolig, eller bolig med krevende dekningsforhold, kan du nå bygge ut med en eller flere forsterkere slik at du får god dekning i hele hjemmet.


Mer om vårt trådløse utstyr›

WiFi Ruter

Ofte stilte spørsmål

Spørsmål og svar

?

Er bredbånd og internett det samme?

Bredbånd eller fiberbredbånd er teknologien som gir deg tilgang til internett, mens internett er de opplevelsene du får når du besøker en nettside, strømmer film, sender oss en e-post, leser VG på nett for å nevne noe.
?

Trenger jeg ny ruter når jeg bestiller abonnement?

For at vi skal garantere at våre tjenester skal fungere optimalt, anbefaler vi at du benytter vår ruter.. Ruteren er rask, sikrer stabilt nett og god trådløs dekning. Les mer om ruteren. Kundeservice har dessverre ikke support på andre rutere enn de vi leverer.
?

Telenor moderniserer kobbernettet - hva betyr det?

Telenor moderiserer telefon- og bredbåndsnettet.

Sjekk hva det betyr

?

Må jeg betale noe med en gang hvis jeg bestiller i dag?

Nei, du betaler ingenting før du mottar den første fakturaen fra oss. Den kommer i posten etter at abonnementet ditt er aktivert.
?

Hvilke ekstrakostnader kan tilkomme?

Alle som ikke har fasttelefon må betale linjeleie på 109,- kroner per måned i tillegg. Linjeleien dekker drift og vedlikehold, i tillegg til nødvendig utbygging og oppdatering av telenettet.
Se alle spørsmål og svar