Nå får du reparert mobilen – der du er

Med Telenors beste mobilforsikring kan du få reparert en knust mobilskjerm på stedet. En reparatør kommer til deg og fikser skjermen på en time – svært rimelig.
jente som mister mobilen i vannet

Å få fikset en skadet mobil er ikke alltid smertefritt. Du må finne en sertifisert reparatør, levere inn mobilen og ofte vente i flere dager – kanskje til og med uker – før telefonen din blir tatt hånd om.

Billig er det heller ikke. De nyeste (og dyreste) modellene kan koste opptil 5.000,- å få reparert.

Med vår beste mobilforsikring kan du langt på vei se bort ifra disse bekymringene. Nå lanseres muligheten for at reparatøren kommer til deg og reparerer mobilen din der du er – fiks ferdig på en time!

Telenors beste mobilforsikring
  • Pris: 119,- i måneden med SWAP (uten SWAP er månedsprisen 169,-)

  • Du er dekket i hele verden

  • Velg mellom erstatningsmobil og reparasjon – også i Europa og USA

  • Erstatningsmobil etter bare én virkedag

  • Enkel skademelding

*For å motta erstatningsmobil innen én virkedag, må skade eller tapt mobil godkjennes innen kl. 18.00 på en virkedag (norsk tid). For mer info se her

Rykket ut på dagen

I en hektisk hverdag kan det være vanskelig å finne tid til å levere inn en skadet mobiltelefon. Kanskje er det ikke en reparatør i nærheten av jobben eller skolen, og du kan ikke bare ta deg fri for å rekke og levere inn før de stenger.

Med tjenesten Reparasjon der du er trenger du bare å velge et passende tidspunkt. En autorisert reparatør kommer til deg og fikser mobilen på en liten time. Tar det lengre tid, får du tilsendt en erstatningsmobil innen en virkedag. Du kan for eksempel bestille en reparatør til å komme til jobben din, før du skal inn i et møte. Når møtet er over, er også mobilen din klar til bruk og du betaler kun halv egenandel.

– Vi sier gjerne at reparatøren trenger en liten arbeidsplass og tilgang til en strømkontakt, men i praksis hadde han nok klart det uten også. Her er det uante muligheter, sier Ole Petter Fiskum, daglig leder i Conmodo, som er servicepartneren til Telenor.

– Allerede de første dagene etter at tjenesten ble lansert var vi hjemme hos kunder og reparerte mobiler. Vi rykket ut samme dag sakene ble meldt inn, sier Fiskum.

Til å begynne med, vil Reparasjon der du er være tilgjengelig for iPhone-brukere, og tjenesten testes nå ut i sentrale Oslo.

Ole Petter Fiskum, daglig leder i Conmodo.
Ole Petter Fiskum, daglig leder i Conmodo.

Stikk innom

Hvis du har anledning til å stikke innom en av våre reparatører, er du garantert at det går kjapt og smidig for seg. Drop in-reparasjon tilbyr vi flere steder i landet. Bestill en time og møt opp hos reparatøren. Innen en time er mobilen din fikset – hvis ikke sender vi deg en erstatningsmobil.

– Det er nesten som å bestille en frisørtime. Du avtaler et tidspunkt, og har du time fra klokken ett er du ferdig klokken to, med en fiks fungerende mobil, sier Fiskum.

mobilforsikring
Drop-in stedene kan fikse de fleste skader på enheter fra Apple, Huawei og Samsung.

Hvis uhellet skjer når du er på utenlandsreise i Europa og USA, kan du også benytte deg av Drop in-reparasjon – uten at det koster deg noe ekstra. Du betaler kun halve egenandelen, akkurat slik du ville gjort her hjemme. Det gjelder også de andre fordelene som er inkludert i mobilforsikringen. Mister du mobilen i bakken når du tar bilder på Times Square eller får mobilen frastjålet i Disneyland, får du tilsendt en erstatningsmobil innen én virkedag!

Legg merke til at selv om erstatninsmobil og drop-in reparasjon gjelder Europa og USA, dekker mobilforsikringen hele verden.

Med forbedret skademelding er det nå både raskere og enklere å melde inn saken din, slik at veien til hjelp går enda smidigere. Kjøper du mobil med SWAP, er Skjermforsikring alltid inkludert. I tillegg får du Plussforsikring – vår aller beste forsikring – til 119,- i måneden (uten SWAP er prisen 169,- i måneden).