PIN-kode i T-We App
PIN-koden din er knyttet til Owner-profilen i appen, men kan også settes for andre profiler. Her viser vi deg hvordan du finner, endrer eller tilbakestiller PIN-koden.
Hva er PIN-koden i T-We App?
Standard PIN-kode på T-We er satt til 1-2-3-4. Denne er den samme i både app og på din T-We Boks.
Hvis koden ikke er 1-2-3-4 betyr dette at du har endret PIN-koden til noe du selv har valgt, eller at det er satt en annen kode til en ny profil.
Du trenger blant annet PIN-koden når du endrer innstillinger i T-We App, leier film eller endrer og sletter profiler.
Slik endrer du PIN-koden
- Velg ☰ Mer. 
- Trykk på Tilgang og profiler. 
- Trykk på blyanten i høyre hjørne på ønsket profil. 
- Velg Endre profil. - Tast PIN-koden til profilen dersom den har egen PIN-beskyttelse. 
 
- Trykk Neste. 
- Trykk Neste. 
- Velg Endre PIN-kode 
- Angi ny PIN-kode 
- Gjenta ny PIN-kode 
- Ny PIN-kode er opprettet 


Tilbakestill T-We PIN-koden
Har du glemt PIN-koden til Owner-profilen? Du kan tilbakestille den på Mine sider.
- Velg Tilbakestill T-We PIN-kode nederst til venstre på den første siden du kommer til 
- Trykk Tilbakestill PIN-kode 
- Koden stilles nå tilbake til 1-2-3-4 
NB! Dersom koden ikke oppdateres, kan du restarte T-We boksen ved å ta ut strømmen. Vent 5 sekunder før du setter strømmen på plass igjen.