PIN-kode i T-We App

PIN-koden din er knyttet til Owner-profilen i appen, men kan også settes for andre profiler. Her viser vi deg hvordan du finner, endrer eller tilbakestiller PIN-koden.

Hva er PIN-koden i T-We App?

Standard PIN-kode på T-We er satt til 1-2-3-4. Denne er den samme i både app og på din T-We Boks.

Hvis koden ikke er 1-2-3-4 betyr dette at du har endret PIN-koden til noe du selv har valgt, eller at det er satt en annen kode til en ny profil.

Du trenger blant annet PIN-koden når du endrer innstillinger i T-We App, leier film eller endrer og sletter profiler.

Slik endrer du PIN-koden

  1. Velg ☰ Mer.

  2. Trykk på Tilgang og profiler.

  3. Trykk på blyanten i høyre hjørne på ønsket profil.

  4. Velg Endre profil.

    • Tast PIN-koden til profilen dersom den har egen PIN-beskyttelse.

  5. Trykk Neste.

  6. Trykk Neste.

  7. Velg Endre PIN-kode

  8. Angi ny PIN-kode

  9. Gjenta ny PIN-kode

  10. Ny PIN-kode er opprettet

Angi ny PIN-kode for T-We i appen
1. Angi ny PIN-kode
Gjenta ny PIN-kode
2. Gjenta ny PIN-kode

Tilbakestill T-We PIN-koden

Har du glemt PIN-koden til Owner-profilen? Du kan tilbakestille den på Mine sider.

  1. Logg inn på Mine sider

  2. Velg Tilbakestill T-We PIN-kode nederst til venstre på den første siden du kommer til

  3. Trykk Tilbakestill PIN-kode

  4. Koden stilles nå tilbake til 1-2-3-4

NB! Dersom koden ikke oppdateres, kan du restarte T-We boksen ved å ta ut strømmen. Vent 5 sekunder før du setter strømmen på plass igjen.