Hvordan kan jeg sjekke om fiberbredbånd er tilgjengelig på min bedriftsadresse?
For å sjekke om fiberbredbånd er tilgjengelig på din bedriftsadresse, samt få mer informasjon fra en salgsrådgiver, kan du gjøre følgende:
1. Sjekk tilgjengelighet med fibersøk:
Gå til fibersøk: besøk Telenors fibersøk for bedrifter.
Søk på adresse: skriv inn bedriftsadressen i søkefeltet for å se om fiberbredbånd er tilgjengelig.
Resultat: du vil få informasjon om fiberdekning på din adresse og muligheten til å registrere interesse hvis fiber ikke er tilgjengelig.
2. Chat med Telmi og salgsrådgiver:
Gå til nettsiden: besøk Telenors fiber for bedrifter.
Start chat med Telmi: nederst til høyre på siden finner du en chatboks. Klikk på denne for å starte en samtale med Telmi, Telenors digitale assistent.
Be om kontakt med salgsrådgiver: spør Telmi om tilgjengelighet for fiber på din adresse. Hvis du ønsker mer detaljert informasjon eller personlig rådgivning, kan Telmi sette deg i kontakt med en salgsrådgiver.
3. Kontakt Telenors kundeservice:
Ring kundeservice: ta kontakt med Telenors bedriftskundeservice på telefonnummer 09000 for å få bekreftet tilgjengeligheten av fiber på din adresse.
Oppgi detaljer: gi bedriftsnavn og adresse for å få en detaljert oversikt over tilgjengelige bredbåndsløsninger.
Ved å bruke fibersøk eller chatfunksjonen med Telmi kan du få rask og effektiv hjelp, samt svar på om du kan få fiber på din lokasjon. Ved behov kan du bli satt i kontakt med en salgsrådgiver som kan veilede deg videre.