Har du mobilforsikringen på plass kan du senke skuldrene i visshet om at mobilen din er trygg hvis uhellet er ute. Ødelagt, stjålet eller mistet mobil – vi har forsikringene du trenger.

Velg Skjerm- eller Plussforsikring

Er det kun skjermen du ønsker å forsikre, eller vil du være dekket samme hva som skjer? Hos oss velger du mellom to forsikringer. Begge kan per i dag kun bestilles samtidig som du kjøper ny mobil. Se hele utvalget av mobiler i nettbutikken

Hva dekker forsikringen?

Egenskaper Skjermforsikring Plussforsikring
Dekket i hele verden
ja
ja
Knust skjerm
ja
ja
Drop in-reparasjon
ja
ja
Send til reparasjon
ja
ja
Dekker alle skader
nei
ja
Mistet mobil
nei
ja
Stjålet mobil
nei
ja
Erstatningsmobil
nei
ja

Kjøper du ny mobil med SWAP, koster Plussforsikring fra 69,-/md. til 159,-/md., avhengig av hva mobilen koster ekskludert eventuell rabatt.

Uten SWAP koster Plussforsikring fra 129,-/md. til 199,-/md., avhengig av hva mobilen koster ekskludert eventuell rabatt.

Med SWAP betaler du et fast månedsbeløp over 2 år. Skjermforsikring er alltid inkludert, og om du kjøper ny mobil med SWAP, spanderer vi Plussforsikring de første 2 månedene! Du kan også swappe til ny mobil etter 12 måneder – hvis du vil. Les mer om SWAP her.

Våre servicemuligheter

Er uhellet et faktum, er det fint å vite at du har flere valg for hvordan du vil reparere eller erstatte mobilen din. Det at du kan få en erstatningsmobil - allerede dagen etter, er helt unikt i Norge. Bruker du din innbo- eller reiseforsikring i stedet for en mobilforsikring, er dette en av fordelene du går glipp av.

Ikon for Erstatningsmobil

Erstatningsmobil

Erstatningsmobil etter én virkedag. Gjelder også i hele Europa og USA!

Ikon for Send til reparasjon

Send til reparasjon

Send oss den ødelagte mobilen, få den ferdig reparert innen 3 virkedager.

Ikon for Drop in-reparasjon

Drop in-reparasjon

Meld forsikringskrav og kom innom et av våre autoriserte verksted.

Ikon for Reparasjon der du er

Reparasjon der du er

En autorisert reparatør reparerer mobilen der du er - vanligvis i løpet av én time.

Les mer om de forskjellige servicemulighetene

Nyttig informasjon

i

Hvor kan jeg lese vilkårene for forsikring?

i

Hvordan finner jeg mobilens IMEI-nummer?

Alle mobiler har et unikt IMEI-nummer som består av 15 siffer. Skal du melde fra om en skadet eller tapt mobil trenger du dette. Du finner IMEI-nummeret ved å skrive inn *#06# på mobilen, så vises IMEI-nummeret på skjermen. Du finner det også på orginalforpakningen eller kvitteringen.

i

Hva koster egenandelen?

Egenandelen avhenger av hvilken mobiltelefon du har. Ved reparasjon betales halv egenandel. Se din egenandel i forsikringsbeviset ditt på Mine sider eller i Mitt Telenor-appen.

i

Hvordan kan jeg avbestille forsikring?

Det er ingen bindingstid på våre forsikringer. Ønsker du å avbestille mobilforsikringen din, kan du gjøre dette via vår chatbot Telmi eller ved å ringe kundeservice på telefon 915 09000.

i

Hvor finner jeg forsikringer som ikke lenger er i salg?

Her finner du informasjon om utgåtte mobilforsikringer.

  • Forsikring Mobil & Nettbrett

    Forsikring Mobil & Nettbrett sikrer mobilen/nettbrettet ditt, i tilfelle skade, tap eller tyveri. Forsikringen omfatter mobiltelefon og nettbrett uten tilbehør, som spesifisert i forsikringsbeviset med angitt IMEI-nummer. Forsikringen har rask og enkel skademelding, og mobiltelefonen repareres normalt innen 5 virkedager fra den er sendt inn.