poengsystem

Ditt T-We abonnement inkluderer 100 poeng som du fritt kan bruke til å velge det innholdet du ønsker. Les mer om hvordan poengsystemet fungerer.

Slik velger du innhold

NB! Det er kun eier av TV-abonnementet som kan gjøre endringer på kanaler og innhold.

  1. Logg inn på Mine sider

  2. Velg TV

  3. Velg Administrer ditt abonnement under abonnementet det gjelder

  4. Velg Endre innhold under oversikten med tittelen Din underholdningspakke

  5. Bakgrunnen vil endres fra hvit til sort, og du kan legge til eller fjerne innhold ved å trykke på de forskjellige alternativene.

  6. Velg Lagre for å bekrefte endringene

Hjelp med innlogging på Mine sider

Når blir innholdet tilgjengelig?

Alle kanaler du legger til blir aktive kort tid etter bestilling. Strømmetjenester, slik som f.eks HBO, og arkiver vil derimot ikke bli tilgjengelig før inntil 2 timer etter bestilling.

Ønsker du raskere tilgang til strømmetjenester og arkiv, kan du restarte T-We boksen ved å ta strømkontakten ut og inn eller bruke av/på-bryteren.

Startoppsett

Vi har på forhånd valgt ut kanaler og innhold til en verdi av 100 poeng for deg. Vi kaller dette for et startoppsett, og du kan når som helst velge å gå tilbake til dette.

Er du usikker på hva du skal velge, eller har du mistet oversikten over hvilket innhold du har byttet ut? Ved å tilbakestille til startoppsett har du alltid mulighet til å starte forfra med en komplett poengpakke. Se hvilke kanaler som er inkludert i startoppsettet.

Slik tilbakestiller du:

  1. Logg inn på Mine sider

  2. Velg TV

  3. Velg Administrer ditt abonnement under abonnementet det gjelder

  4. Velg Tilbakestill til startoppsett under Snarveier

Unngå å betale dobbelt

Enkelte kanaler er tilgjengelig både via poeng og som del av en premium pakke, og enkelte strømmetjenester kan bestilles både med poeng og direkte fra leverandøren.

For å unngå at du betaler dobbelt for innholdet bør du være spesielt oppmerksom på tjenestene nedenfor.

i

TV2 Sport 1

i

Viasat Film og Viaplay

i

HBO Nordic