Hjelp til Min Sky

Min Sky lar deg lagre bilder og videoer fra mobilen din trygt på ett sted. Det er enkelt å laste opp bilder, og du kan enkelt dele innhold med andre.

Logg inn

Last ned Min Sky

Om lagring og abonnement

?

Hvordan tar jeg min inkluderte lagringsplass i bruk?

Ta i bruk lagringsplassen du har som mobilkunde av Telenor ved å laste ned Min Sky-appen.

Har du bredbånd eller mobilt bredbåndsabonnement, last ned og installer Min Sky først, før du aktiverer lagringsmengden din på Mine sider.

?

Hvor mye lagringsplass får jeg med i Min Sky?

Med mobilabonnementene Fleksi, Medium, Trygg, Yng eller U18 fra Telenor har du ubegrenset lagring av dine mobilbilder. Også med mobilt bredbånd eller eldre type mobilabonnement har du lagringsplass inkludert. Mengden kan variere mellom de forskjellige abonnementene og fullstendig oversikt over inkludert mengde finner du i listen over våre abonnement: 

?

Kan jeg få mer lagringsplass?

Med mobilabonnementene Fleksi, Medium, Trygg, Yng eller U18 har du ubegrenset lagring av dine mobilbilder, men med andre abonnement er det mulig å bestille ekstra lagringsplass. Informasjon om pris og bestilling finner du her.

Det er ingen begrensning på hvor mye ekstra lagring du kan bestille i Min Sky.

?

Hva skjer hvis jeg bytter til et abonnement hvor Min Sky eller nok lagringsplass ikke er inkludert?

Lagringsmengden du har på Min Sky er avhengig av hvilket abonnement du har. Endrer du abonnementet, kan du få en annen lagringsmengde avhengig av hvilket abonnement du velger.
Du blir varslet i appen dersom du skulle ha mindre lagringsplass enn det du har i bruk. I tillegg mottar du en SMS og en e-post med informasjon om hvordan du kan bestille mer lagringsplass.
Husk at med mobilabonnementene Fleksi, Medium, Trygg, Yng eller U18 har du ubegrenset lagring av dine mobilbilder.
?

Hvordan kobler jeg sammen lagringsmengden fra flere abonnement?

Bruk samme Connect-bruker i registrerings-bildet i programmet eller appen. Da blir mengden du har i abonnementet knyttet opp til Connect-brukeren du taster inn.

?

Hva skjer hvis jeg sier opp abonnementet mitt eller bytter leverandør?

Ved oppsigelse av abonnement i Telenor, eller hvis du bytter leverandør, mister du din inkluderte lagringsmengde og lagringsmengden din reduseres til 2 GB.

Dersom du bruker mer enn 2 GB lagringsmengde, får du et varsel i appen om at lagringsplassen er oppbrukt. I tillegg får du en SMS og en e-post om hvordan du kan kjøpe mer lagringsplass. Du må kjøpe mer lagringsplass for å kunne laste opp flere bilder og filer.

Nyttig å vite

?

Hvor laster jeg ned Min Sky til mobil?

Du kan laste ned Min Sky til iPhone og Android på min-sky.no. Gå til 'Last ned' øverst på siden.

?

Hvorfor får jeg ikke lastet opp bildene mine?

Hvis du bruker iOS må du ha 1,5 GB ledig plass på telefonen din for at du skal kunne laste opp bilder og videoer.

Har du flere spørsmål som du ikke finner svar på her, se om du finner det du leter etter på spørsmål og svar-seksjonen på min-sky.no.

?

Kan andre se bildene mine?

Bildene er kun synlige for andre dersom du velger å dele de via appen. Dersom du oppretter Historier i Min Sky, kan du dele en fortelling av bilder med familie og venner. Dine øvrige bilder vil ikke være synlige for andre.

Bildene dine krypteres og blir trygt lagret, og kontoen din er beskyttet med brukernavn og passord.

?

Hva er en Connect-bruker?

For å bruke Min Sky må du være innlogget med din Connect-bruker. Denne oppretter du med ditt mobilnummer, din e-postadresse og et egendefinert passord i Min Sky første gang du bruker tjenesten.

?

Hva skjer dersom jeg har Min Sky på flere abonnement?

Da kan du velge om du vil ha de inkluderte mengdene separat eller sammenslått.

For separat lagringsmengde må du registrere abonnementene med forskjellige Connect-brukere. Dette gjør du når du installerer appen mobil eller nettbrett.

?

Hva gjør jeg hvis jeg har glemt brukernavn eller passord til Min Sky?

Har du glemt passordet ditt, bruk Glemt passord-funksjonen i Min Sky-programmet eller -appen. Den finner du under passord-boksen i innloggingsvinduet.

Min Sky-kundeservice hjelper deg også dersom du har glemt brukernavnet eller passordet.

?

Fungerer Min Sky med min mobil/nettbrett?

Fullstendig oversikt over hvilke enheter Min Sky fungerer på finner du på min-sky.no.

Se flere spørsmål og svar

Trenger du mer hjelp?

For teknisk support, informasjon og hjelp til å bruke Min Sky, besøk min-sky.no/hjelp

Problemer med å komme i gang med Min Sky? Ring kundeservice på 915 09000.

Hjelp til installering

Kontakt Min Sky support