Hjelp til flytting

Her finner du informasjon om hvordan du flytter ditt abonnement, samt spørsmål og svar rundt flytting.
Her finner du informasjon om hvordan du flytter ditt abonnement, samt spørsmål og svar rundt flytting.
Her finner du informasjon om hvordan du flytter ditt abonnement, samt spørsmål og svar rundt flytting.

Skal du flytte? Her finner du informasjon om hvordan du flytter ditt abonnement, samt spørsmål og svar rundt flytting.

For deg som er kunde i Telenor

Du kan raskt og enkelt melde flytting av abonnementene dine på Mine sider eller ved å ringe kundeservice på nummer 05000. Melder du flytting til ny adresse får du alltid gjeldende flyttetilbud fra oss. Se våre tilbud

  • For bredbånd, hjemmetelefon og dersom det ikke er installert telefonlinje i boligen, må du huske å gi oss beskjed tre uker før ønsket oppkoblingsdato.
  • Trenger du hjelp med oppkobling av bredbåndet? Flytt abonnementet ditt, og få en gratis samtale til Telenoreksperten inkludert (verdi 598,-).


For deg som ønsker å bli kunde

Du som ikke er kunde i Telenor kan raskt og enkelt se hvilke hastigheter og gjeldende tilbud som er tilgjengelige, og bestille til din nye adresse med hastighetssjekken.

Du kan også ringe kundeservice på nummer 05000, så hjelper vi deg å bestille abonnementet som passer for deg.

Husk å bestille tre uker før innflytningsdatoen, da har du bredbånd eller hjemmetelefon klar til bruk når du flytter inn!



Hjalp denne siden deg?