Hjelp til innlogging

Opplever du problemer med å logge inn på din Telenor e-post? Her finner du svar på de vanligste problemene og til hva du gjør hvis du har glemt ditt passord.
Glemt passord

Slik logger du inn

Hvordan du logger inn for å lese e-post varierer fra innlogging via online.no og epost.telenor.no. Se veiledning under.

Får du opp feilmelding?

Dersom du får opp feilmelding Innlogging feilet. Oppgitt brukernavn og/eller passord er feil kan du forsøke å endre ditt passord ved å følge en av metodene lenger ned på siden.

Få nytt passord fra Mine sider

  1. Logg inn på Mine sider
  2. Velg Administrer e-post
  3. Klikk Administrer etter at du har markert e-posten du ønsker passord til
  4. Velg Endre ved siden av passord
  5. Velg Få nytt passord
Du får da tildelt et nytt passord for din e-post. Av sikkerhetsmessige årsaker er det ikke mulig å lage sitt eget passord. Det kan ta opptil 30 minutter før det nye passordet vil fungere.

SMSFå passord på SMS

Hvis mobilnummeret ditt er registrert som kontaktnummer på abonnementet e-posten er knyttet til, kan du få nytt passord tilsendt på SMS:
  1. Send en SMS med passord <ditt brukernavn› til 1980. 
    For eksempel 'Passord ola_nordmann' (det som står før @ på e-postadressen din)
  2. Vent inntil 30 minutter på at passordet blir aktivt
SMS bilde
 
Hvis du ikke mottar noe nytt passord, er det fordi mobilnummeret ditt ikke er knyttet til e-postadressen:
  1. Logg inn på Mine sider
  2. Velg Administrer e-post
  3. Marker e-postadressen det gjelder
  4. Velg Administrer
  5. Legg til mobilnummer for tilsending av passord

Brev   Få nytt passord i posten

Vi kan sende deg et nytt passord i posten i løpet av 5-7 virkedager. Vær oppmerksom på at du ikke vil ha tilgang til din e-post fra vi behandler henvendelsen til du mottar passordet. Av sikkerhetsmessige grunner kan vi kun sende ut passord hvis adressen du oppgir i skjemaet stemmer overens med adressen vi har registret på ditt abonnement.

Send inn skjema for nytt passord
?

Kan kundeservice gi meg nytt passord?

Nei. Av sikkerhetsmessige årsaker kan dessverre ikke kundeservice hjelpe deg med passord til e-posten din, det må du bestille selv.
?

Kan jeg lage mitt eget passord?

Nei, det er dessverre ikke mulig å lage sitt eget passord til e-postkontoen. Dette er av sikkerhetsmessige årsaker.