Glemt passord/innlogging

Her viser vi deg hvordan du kan få nytt passord til din e-postkonto

passord

Nytt passord til din Telenor e-post?

Hvis du har glemt ditt passord har du 3 muligheter for å hente et nytt passord. Du kan hente ut nytt passord på Mine sider, bestille på SMS eller få sendt i posten. Av sikkerhetsmessige årsaker er det ikke mulig å lage sitt eget passord. Det er heller ikke mulig for kundeservice å hente ut passord for deg.

Ditt passord er ikke det samme som du bruker for å logge inn på Mine sider.

Nytt passord fra Mine sider

  1. Logg inn på Mine sider - linken tar deg direkte til Administrer e-post

  2. Klikk på Innstillinger til høyre for e-posten det gjelder

  3. Klikk på Endre passord under Brukerinnstillinger

  4. Klikk på Endre passord og bekreft endringen.

Du får da tildelt et nytt passord for din e-post. Det kan ta opptil 30 minutter før det nye passordet vil fungere.

Trenger du passord til innlogging på Mine Sider? Gå til hjelpesiden for Connect ID.

i

Nytt passord på SMS

  1. Send en SMS med kodeord "passord <ditt brukernavn›" til 1980. For eksempel 'Passord ola_nordmann' (det som står før @ på e-postadressen din)

  2. Vent inntil 30 minutter på at passordet blir aktivt

Hvis du ikke mottar noe nytt passord, er det fordi mobilnummeret ditt ikke er knyttet til e-postadressen:

  1. Logg inn på Mine sider

  2. Velg Administrer e-post

  3. Velg Innstillinger til høyre for e-postkontoen det gjelder

  4. Velg Endre mobilnummer under Brukerinnstillinger

  5. Legg til mobilnummer og velg Lagre

i

Nytt passord i posten

Vi kan sende deg et nytt passord i posten i løpet av 5-7 virkedager. Vær oppmerksom på at du ikke vil ha tilgang til din e-post fra vi behandler henvendelsen til du mottar passordet. Av sikkerhetsmessige grunner kan vi kun sende ut passord hvis adressen du oppgir i skjemaet stemmer overens med adressen vi har registret på ditt abonnement.

Send inn skjema for nytt passord