Hjelp med innlogging

Opplever du problemer med å logge inn på din Telenor e-post? Her finner du svar på de vanligste problemene og til hva du gjør hvis du har glemt ditt passord.
Glemt passord
Innlogging online

Slik logger du inn på epost.telenor.no

  1. Fyll ut Brukernavn (det som står før @ på e-postadressen din)

  2. Fyll ut Passord

  3. Trykk Logg inn

Innlogging online

Slik logger du inn på Online.no

  1. Fyll ut E-postadresse

  2. Fyll ut Passord

  3. Trykk Logg inn

Glemt passord?

Hvis du har glemt ditt passord har du 3 muligheter for å hente et nytt passord. Du kan hente ut nytt passord på Mine sider, bestille på SMS eller få sendt i posten. Av sikkerhetsmessige årsaker er det ikke mulig å lage sitt eget passord. Det er heller ikke mulig for kundeservice å hente ut passord for deg.

Ditt passord er ikke det samme som du benytter for å logge inn på Mine sider.

Slik får du nytt passord fra Mine sider

  1. Logg inn på Mine sider

  2. Velg Administrer e-post

  3. Klikk Administrer etter at du har markert e-posten du ønsker passord til

  4. Velg Endre ved siden av passord

  5. Velg Få nytt passord

Du får da tildelt et nytt passord for din e-post. Det kan ta opptil 30 minutter før det nye passordet vil fungere.

Slik får du nytt passord på SMS

  1. Send en SMS med passord <ditt brukernavn› til 1980. For eksempel 'Passord ola_nordmann' (det som står før @ på e-postadressen din)

  2. Vent inntil 30 minutter på at passordet blir aktivt

Passord SMS

Hvis du ikke mottar noe nytt passord, er det fordi mobilnummeret ditt ikke er knyttet til e-postadressen:

  1. Logg inn på Mine sider

  2. Velg Administrer e-post

  3. Marker e-postadressen det gjelder

  4. Velg Administrer

  5. Legg til mobilnummer for tilsending av passord

?

Slik får du nytt passord i posten

Vi kan sende deg et nytt passord i posten i løpet av 5-7 virkedager. Vær oppmerksom på at du ikke vil ha tilgang til din e-post fra vi behandler henvendelsen til du mottar passordet. Av sikkerhetsmessige grunner kan vi kun sende ut passord hvis adressen du oppgir i skjemaet stemmer overens med adressen vi har registret på ditt abonnement.

Send inn skjema for nytt passord

Legg til e-postadresse

Får du fortsatt ikke logget inn?

Dersom du ikke har logget inn på 6 måneder eller har gått fra bredbånd til fiber, kan e-posten din være inaktiv.


Følg stegene for å aktivere e-post:

  1. Logg inn på Mine sider

  2. Velg Administrer e-post

  3. Velg Legg til e-postadresse

  4. Skriv inn brukernavn og passord

  5. Velg Neste