Vært uheldig? Vi fikser mobilen lynkjapt

Telenors beste mobilforsikring er blitt enda bedre! Lever mobilen din til reparatøren og få den tilbake etter en time – like god som den var før skaden.
mobil

At mobilen går i bakken er utrolig kjipt. De dyreste modellene kan koste så mye som 5.000,- å få reparert, og reparasjonen koster deg ikke bare i kroner og øre – men også tiden det tar å få telefonen fikset.

Nå blir vår beste mobilforsikring enda bedre. Bestiller du en Drop in-time, får du mobilen reparert på en drøy time– og ved første skade betaler du maksimalt 500,- i egenandel hvis du har Plussforsikring!

– Det er nesten som å bestille en frisørtime. Du avtaler et tidspunkt, og har du time fra klokken ett er du ferdig klokken to, med en fiks fungerende mobil i hånden, sier Ole Petter Fiskum, daglig leder i Conmodo, som er servicepartner for Telenor.

Telenors beste mobilforsikring
  • Pris: 119,- i måneden med SWAP (uten SWAP er månedsprisen 169,-)

  • Du er dekket i hele verden

  • Velg mellom erstatningsmobil og reparasjon – også i Europa og USA

  • Erstatningsmobil etter bare én virkedag

  • Enkel skademelding

*For å motta erstatningsmobil innen én virkedag, må skade eller tapt mobil godkjennes innen kl. 18.00 på en virkedag (norsk tid). For mer info se her

Fortsatt tilgang til dataene

At det er din egen mobil som kjapt repareres, er en klar fordel, sier Fiskum.

– Du unngår å miste tilgang til det du har lagret på telefonen og trenger ikke tenke på å legge dette over på en ny telefon.

Han forteller videre at det i veldig mange tilfeller er snakk om en skjermskade som raskt kan repareres. Derfor bør det ikke være nødvendig å måtte vente i flere dager på at skaden skal fikses.

forsikring
Drop-in stedene fikser de fleste skader, og det bare i løpet av en time.

Drop in-stedene kan hjelpe deg med de aller fleste skader, og de ligger spredt rundt i hele Norge.

Drop-in reparasjon gjelder også hvis du er på reise i Europa eller USA, og i disse områdene vil du i tillegg også få tilsendt en erstatningsmobil dersom mobilen ikke lar seg reparere.

Reparatøren kommer til deg

Har du ikke anledning til å stikke innom en reparatør? Da kan reparatøren komme til deg takket være den nye tjenesten Reparasjon der du er, som testes ut i disse dager.

– Vi sier gjerne at reparatøren trenger en arbeidsplass og tilgang til en strømkonktakt, men i praksis hadde han nok klart det uten også, sier Fiskum.

En autorisert reparatør kommer til det stedet du ønsker til avtalt tid, og fikser mobilen på en liten time. Kan ikke mobilen repareres, får du tilsendt en erstatningsmobil senest neste virkedag hvis du har Plussforsikring.

– Allerede de første dagene etter at tjenesten ble lansert var vi hjemme hos kunder og reparerte mobiler. Vi rykket ut samme dag som sakene ble meldt inn, forteller Fiskum.

Til å begynne med, vil Reparasjon der du er være tilgjengelig for iPhone-brukere, og tjenesten testes nå ut i sentrale Oslo.

Ole Petter Fiskum, daglig leder i Conmodo.
Ole Petter Fiskum, daglig leder i Conmodo.

Også i USA får du erstatningsmobil

Sammen med kortere, mer fleksibel og ikke minst billigere reparasjon, er du også sikret hvis du befinner deg på i utlandet. Telenors forsikringer gjør at du er dekket i hele verden, og som nevnt gjelder erstatningsmobil og drop-in reparasjon i hele Europa – og nå også i USA.

Mister du mobilen i bakken når du tar bilder på Times Square eller i Disneyland, får du altså tilsendt en erstatningsmobil innen én virkedag!

Med forbedret skademelding er det nå både raskere og enklere å melde inn saken din, slik at veien til hjelp går enda smidigere. Og husk: Det gagner ikke bare deg selv – reparasjon er også en stor fordel for miljøet.