Slik får du tilgang til discovery+ Underholdning

  1. Legg til discovery + Underholdning på Mine sider

  2. Følg lenken for å opprette en brukerkonto til discovery+ og aktivere denne mot T-We

  3. Logg inn med brukernavn og passord første gang du tar i bruk tjenesten

Trenger du hjelp til legge til eller fjerne innhold på Mine sider? Her viser vi deg hvordan du velger kanaler og strømmetjenester inn i din T-We kanalpakke.

Hvor kan jeg bruke discovery+?

Tjenesten er tilgjengelig på T-We Boks, men du kan også bruke den på PC, mobil eller nettbrett via discovery+ appen eller discoveryplus.no. Det er mulig å se discovery+ på inntil 3 ulike enheter samtidig.

Det er ikke mulig å se discovery+ Underholdning via T-We appen.

Opprett bruker med discovery+ - aktiver discovery+
Opprett brukerkonto hos Discovery: Etter å ha valgt strømmetjenesten inn i TV-pakken på Mine sider blir du tatt videre til registrering hos Discovery. Fyll inn e-postadresse, lag et passord, huk av for at du godkjenner vilkårene og trykk "Godta og fortsett".

Har du discovery+ fra før? Bruk samme innlogging.

Hvis du har en brukerkonto hos Discovery kan du bruke samme innlogging hos oss. Velg "jeg har allerede en discovery+ konto" når du blir tatt videre til aktivering etter å ha lagt til discovery+ Underholdning på Mine sider.

Du vil da få opp dette bildet. Skriv så inn brukernavn og passord og trykk på Logg inn.
Logg inn med partner skal ikke brukes.

Hvis du har et aktivt abonnement hos Discovery, må du huske å si dette opp etterpå slik at du ikke betaler for abonnementet i tillegg til å bruke poeng.

logg inn med eksisterende discovery+ bruker - aktiver discovery+
Logg inn med en eksisterende discovery+ bruker: Når du trykker på "Jeg har allerede en discovery+ konto" vil du få opp dette bildet. Skriv inn brukernavn og passord og trykk på Logg inn.

NB! Det er ikke mulig å oppgradere discovery+ abonnementet.

Du kan ikke lenger oppgradere abonnementet via Discovery når du aktiverer discovery+ Underholdning for T-We. Dette gjelder uansett om strømmetjenesten er aktiv i din kanalpakke eller ikke.

Husk å avslutte abonnementet du har hos Discovery for å unngå å betale i tillegg til å bruke poeng.

Sport

discovery+ Sport er ikke inkludert i discovery+ Underholdning, og det er heller ikke mulig å oppgradere strømmetjenesten gjennom T-We. Dersom du senere finner ut at du ønsker tilgang til sport, må du bruke en annen konto for å bestille discovery+ Sport enn den du brukte da du aktiverte discovery+ Underholdning via T-We.

Hvordan får jeg tilgang til discovery+ Sport?

discovery+ Sport må bestilles direkte fra Discovery. Da trenger du ikke bruke 50 poeng i tillegg.

Spørsmål og svar

?

Feilmelding: "Du har ikke tilgang til dette innholdet."

Denne feilmeldingen vil kunne dukke opp dersom du prøver å åpne innhold som ikke er tilgjengelig i discovery+ Underholdning. Det er ikke mulig å bruke samme discovery+ konto som du har via Telenor til å bestille annet innhold fra discovery+. Feilmeldingen vil dermed komme istedenfor at du får mulighet til å bestille eller oppgradere innholdet.

Dersom du ønsker å bestille annet innhold i discovery+ må du registre deg hos Discovery med en annen brukerkonto.

?

Hvorfor blir jeg bedt om å logge inn med Telenor ID?

Dette er for å verifisere at discovery+ Underholdning er aktiv som en del av din kanalpakke.

Om du ikke er logget inn med Telenor ID på denne enheten fra før, blir du bedt om å logge inn før du registrerer en bruker på discovery+.

?

Kan jeg se discovery+ Live?

Det er ikke mulig å oppgradere fra discovery+ Underholdning til discovery+ Live, men det er mulig å se TV-kanalene direkte via T-We som en del av standardpakken eller de valgfrie kanalene.

?

Kan jeg bruke discovery+ appen på T-We boksen med en brukerkonto fra Discovery?

Ja, du kan bruke en hvilken som helst discovery+ brukerkonto. Dersom du abonnerer på discovery+ Sport hos Discovery, kan du f.eks. logge inn med denne istedenfor å aktivere discovery+ Underholdning i TV-pakka.