Velge kanaler og innhold i T-We
Slik velger du kanaler og innhold på TV-boks II og III
Man kan endre kanaler via en egen meny på dekoderen (Gjelder ikke premium innhold)
Trykk på Hus- eller T-We-knappen på fjernkontrollen
For T-We Boks: Gå til hamburgermenyen øverst til venstre
Velg Innholdsvelger
Finn ønsket innhold og trykk Legg til innhold
Gå til handlekurven og trykk Bekreft (eller Bekreft kjøp av X antall pakker)
Du, eller den som er eier, mottar en SMS med en 6-sifret kode som må tastes inn

Dersom du ikke har korrekt mobilnummer registrert hos oss, vil du ikke få gjort endringen via menyen på TV. Ditt kontaktnummer kan endres på Mine Sider, og oppdateringen tar inntil 24 timer - du vil deretter kunne gjennomføre ønsket endring.
Slik velger du kanaler og innhold på Mine Sider
Logg inn på Mine Sider
(NB! Det er kun eier av TV-abonnementet som kan velge kanaler og innhold)Velg Internett og TV
Velg Administrer under TV-abonnementet det gjelder
Velg Endre innhold
Legg til innhold ved å trykke på pluss-ikonet nede i høyre hjørne
Ønsker du å fjerne en pakke eller kanal du allerede har valgt, kan du fjerne den ved å trykke på den grønne haken og så trykke på Fjern
Velg Lagre for å bekrefte
Problemer med å logge inn på Mine Sider?
Her finner du hjelp med Telenor ID, løsningen for innlogging på Mine Sider.
Når blir innholdet tilgjengelig?
Alle kanaler du velger å legge til blir tilgjengelige kort tid etter bestilling. Strømmetjenester slik som f.eks. HBO og arkiver vil derimot ikke bli tilgjengelig før inntil 2 timer etter bestilling.
Ønsker du raskere tilgang til strømmetjenester og arkiv, kan du restarte TV-boksen ved å ta strømkontakten ut og inn eller bruke av/på-bryteren.
Startoppsett
Vi har på forhånd valgt kanaler for deg. Vi kaller dette for et startoppsett, og du kan når som helst velge å gå tilbake til dette.
Er du usikker på hvilke kanaler du skal velge, eller har du mistet oversikten over hvilket innhold du har byttet ut? Ved å tilbakestille til startoppsett har du alltid mulighet til å starte forfra med en komplett poengpakke. Se hvilke kanaler som er inkludert i startoppsettet.
Slik tilbakestiller du:
Logg inn på Mine Sider
(NB! Det er kun eier av TV-abonnementet som kan velge kanaler og innhold)Velg TV-abonnementet det gjelder
Trykk på knappen Tilbakestill for tilbakestille TV-oppsettet
Innhold låst i 30 dager?
Noen typer innhold medfører at valget blir låst i 30 dager, f.eks. hvis du velger inn utvalgte strømmetjenester. Du kan ikke fjerne låst innhold eller frigjøre poeng brukt på dette innholdet før 30 dager har gått.
Du får beskjed om dette før du lagrer valget. Du kan fortsatt legge til eller fjerne annet innhold som ikke er låst.
Unngå å betale dobbelt
Enkelte kanaler er tilgjengelig både via poeng og som del av en premium pakke. Enkelte strømmetjenester kan også bestilles både med poeng og direkte fra leverandøren.
For å unngå at du betaler dobbelt for innholdet bør du være spesielt oppmerksom på tjenestene nedenfor.
TV 2 Sport 1
HBO Max
V Film og Viaplay
V Premium