PIN-kode for T-We

PIN-koden din er knyttet til Owner-profilen på T-We, men kan også settes for andre profiler. Her viser vi deg hvordan du finner, endrer eller tilbakestiller PIN-koden.

Hva er PIN-koden til T-We?

PIN-koden til T-We er som standard satt til 1-2-3-4.

Hvis koden ikke er 1-2-3-4 betyr dette at du har endret koden til noe du selv har valgt, eller at det er satt en annen kode til en ny profil.

Du trenger blant annet PIN-koden når du endrer innstillinger på T-We boksen, leier film eller endrer og sletter profiler.

Slik endrer du PIN-koden

  1. Trykk på knappen merket MENU eller T-We på fjernkontrollen avhengig av hvilken fjernkontroll du har

  2. Velg profil-ikonet øverst til venstre

  3. Trykk på blyant-tegnet under profilen du vil endre

    • Blyanten blir først synlig når du navigerer til profilen

  4. Velg Endre profil

  5. Velg Endre PIN-kode og trykk  OK på fjernkontrollen

  6. Angi den gamle PIN-koden

  7. Angi ny PIN-kode to ganger for å bekrefte endringen

Endre PIN-kode
Endre PIN-kode: Velg profilen du vil endre PIN-koden til.

Tilbakestille PIN-koden

Har du glemt PIN-koden til Owner-profilen? Du kan tilbakestille den på Mine Sider.

  1. Logg inn på Mine Sider

  2. Velg TV-abonnementet det gjelder

  3. Trykk Tilbakestill T-We pin

  4. Koden stilles nå tilbake til 1-2-3-4

NB! Dersom koden ikke oppdateres kan du restarte T-We boksen ved å ta ut strømmen. Vent 5 sekunder før du setter strømmen på plass igjen.