Oppsigelse Internett, TV eller Hjemmetelefon

Oppsigelsestiden er inneværende måned pluss én måned. Dette er perioden du blir fakturert for abonnementet og regnes fra dagen du melder inn oppsigelsen.

Ønsker du å si opp en kanalpakke eller fjerne innhold fra T-We? Gå til Velge kanaler og innhold i T-We for å se hvordan dette gjøres.

Viktig å tenke på før du sier opp TV eller bredbånd

  • Oppsigelsestiden gjelder fra dagen du sender inn skjemaet

  • Hvis oppsigelsen er på grunn av flytting, har du sjekket hva som tilbys på ny adresse?

  • Har du et abonnement med binding som kan medføre bruddgebyr? Du kan sjekke dette på Mine Sider

  • Har du TV- eller bredbåndsutstyr du må returnere?

  • Har du en e-postadresse hos Telenor du ønsker å beholde?

Vi minner om alle fordeler du har hos Telenor:

Er du usikker, ring gjerne kundeservice på 915 09 000, så hjelper vi deg.

Hva er grunnen til at du vil si opp?

Trykk på en av knappene under for å komme til riktig skjema: