Oppsigelse Internett og TV

Oppsigelsestiden er inneværende måned pluss én måned. Dette er perioden du blir fakturert for abonnementet og regnes fra dagen du melder inn oppsigelsen.

Ønsker du bare å si opp en kanalpakke eller fjerne innhold fra T-We? Gå til Velge kanaler og innhold i T-We for å se hvordan dette gjøres.

  • Viktig å tenke på før du sier opp TV eller bredbånd

    • Oppsigelsestiden gjelder fra dagen du sender inn skjemaet

    • Hvis oppsigelsen er på grunn av flytting, har du sjekket hva som tilbys på ny adresse?

    • Har du et abonnement med binding som kan medføre bruddgebyr? Du kan sjekke dette på Mine Sider

    • Har du T-We bokser og WiFi-utstyr du leier av oss, må disse sendes i retur. Annet utstyr kan du levere til gjenvinningsstasjoner som tar i mot EE-avfall.

    • Har du en e-postadresse hos Telenor du ønsker å beholde?

Kontakt oss på e-post skjema ved å logge inn nedenfor, slik at vi kan hjelpe deg. Eller ring vår kundeservice på 915 09000, hvis du har spørsmål.

Hva er grunnen til at du vil si opp?

  • Er årsaken ny leverandør eller pris ➔ Trykk på: "Logg inn og registrer oppsigelse" under

  • Gjelder oppsigelsen flytting eller dødsfall velg knappen nedenfor