Oppsigelse Internett, TV eller Hjemmetelefon

Oppsigelsestiden er inneværende måned pluss én måned. Dette er perioden du blir fakturert for abonnementet og regnes fra dagen du melder inn oppsigelsen.

Ønsker du å si opp en kanalpakke eller fjerne innhold fra T-We? Gå til Velge kanaler og innhold i T-We for å se hvordan dette gjøres.

Viktig å tenke på før du sier opp TV eller bredbånd

  • Oppsigelsestiden gjelder fra dagen du sender inn skjemaet

  • Hvis oppsigelsen er på grunn av flytting, har du sjekket hva som tilbys på ny adresse?

  • Har du et abonnement med binding som kan medføre bruddgebyr? Du kan sjekke dette på Mine Sider

  • Har du TV- eller bredbåndsutstyr du må returnere?

  • Har du en e-postadresse hos Telenor du ønsker å beholde?

Vi minner om fordeler du har hos Telenor:

  • WiFi-utstyr som inkluderer eksperthjelp, fornøydgaranti og ekstra sikkerhet

  • Alltid På Nett-garanti

  • Sikkerhetsfilteret Nettvern

Er du usikker, ring gjerne kundeservice på 915 09000, så hjelper vi deg.

Hva er grunnen til at du vil si opp?

Trykk på en av knappene under for å komme til riktig skjema: