Med WiFi Connect får virksomheten lokalt- og trådløst nettverk, basis sikkerhet og gjestenett - alt levert som en tjeneste. WiFi Connect passer spesielt godt for virksomheter som ønsker en standardisert løsning. Basert på virksomhetens og brukernes behov velger dere riktig kapasitet og kvalitet for løsningen. Vi tar ansvar for leveranse og drift, du får et kontaktpunkt for feilmeldinger, leveranse og faktura. Tjenesten leveres med nødvendig antall svitsjer og trådløse aksesspunkter. I tillegg kabler vi etter behov. Med WiFi Connect får dere en enklere hverdag

WiFi Connect gir bedriften et stabilt og moderne trådløst nett slik at du kan konsentrere deg om kjernevirksomheten din.

Fordeler med WiFi Connect

WiFi Connect passer for deg som:

  • Ønsker forutsigbare kostnader
  • Vil ha en driftet nettverksløsning
  • Har behov for et standardisert, moderne og enkelt nett for ansatte og gjester
  • Ønsker alt levert fra en leverandør med singel Point of Contact (SPOC)
info icon

Selvbetjening

I tillegg til at Telenor drifter tjenesten, ligger det også en mulighet til å følge med på WiFi Connect gjennom en selvbetjent administrasjonsportal. Her får du full oversikt over tjenesten med status på trådløse aksesspunkter, og du kan administrere det trådløse nettverket dersom du ønsker det.

I selvbetjeningsportalen Min Bedrift, får du oversikt og kontroll over virksomhetens produkter og tjenester. Der kan du enkelt administrere abonnement og bestille tjenester.

Nyttig tilleggsinformasjon om WiFi Connect

?

Inkludert i tjenesten

?

Standardisert kundebehov

?

Kan leveres i Norden