Slik fungerer poengsystemet

Med vår poengbaserte TV-pakke kan du selv velge det du vil se. Du får en liten basispakke og i tillegg 100 poeng du kan bruke til å velge de TV- og strømmetjenestene du ønsker.

Velg på Mine sider

Poeng og poengpakker

Ditt abonnement inkluderer 100 poeng. Disse poengene kan du fritt benytte til å velge det innholdet som interesserer deg. Du kan endre innhold så ofte du vil, uten ekstra kostnad. Ulikt innhold koster ulikt antall poeng. Du kan alltid se hvor mange poeng du har brukt øverst på Mine sider.

Poengsirkel full

Bruker du mer poeng enn det du har inkludert, får du mulighet til å kjøpe ekstra poengpakker. En poengpakke inkluderer 20 poeng og koster 29 kr/mnd. Du kan når som helst si opp de ekstra poengpakkene dine ved å fjerne innhold, og du betaler bare for de dagene du har poengpakken.

Bruk poengene på streaming og kanaler på T-We
Poengsirkel over

Faste kanaler

TV-pakken består av en basispakke med følgende faste kanaler som alle får. Inkluderer også ukesarkiver og strømmetjenesten NRK-TV.

Faste kanaler

Forhåndsvalgt innhold

For å gjøre det enkelt har vi gitt deg et startoppsett med de mest populære kanalene (tilsvarende dine 100 poeng), men du står fritt til å fjerne disse og legge til ditt eget innhold. Gjør du ingen endringer vil du få dette innholdet i pakken din:

Startkanaler på T-We

Velg det innholdet du vil se

Innhold på T-We

Ønsker du å velge ditt eget innhold kan du plukke fritt blant et stort utvalg av kanaler, pakker og populære strømmetjenester som HBO Max, V series & Film med Viaplay, discovery+, Nordisk Film+ m.m på Mine sider. Innholdet kan du endre så ofte du vil.

Velg innhold på Mine sider

Nyttig informasjon

?

Må T-We boksen være tilknyttet internett for å få tilgang til tjenestene

For å få tilgang til strømmetjenester, arkiver og filmleie må T-We boksen din være tilkoblet internett.

Slik kobler du boksen

?

Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å velge HBO eller Viasat Film og har abonnement fra før

Hvis du har HBO Nordic eller f.eks Viasat Film fra før og nå ønsker å velge disse i poengsystemet, er det viktig at du husker å si opp disse abonnementene, slik at du ikke må betale dobbelt.

?

Kan jeg overføre min seerhistorikk fra mitt HBO-abonnement til Telenor?

Nei, det kan du dessverre ikke. Innhold fra HBO Nordic blir en integrert del av T-We og det er ikke mulig å overføre seerhistorikk fra HBO Nordics app til oss.

?

Informasjon til deg som har kanalpakken TV2 Sport Premium

Merk at TV2 Sport 1 ligger i forhåndsvalgt innhold. Denne kanalen ligger også i premiumpakken TV Sport Premium, så dersom du har denne kanalpakken anbefaler vi at du fjerner denne fra valgt innhold i poengvelgeren, og bruker disse poengene til å velge noe annet.

?

Kan jeg velge Netflix

Merk at Netflix ikke er en del av poengsystemet, men har du et eget Netflix-abonnement får du Netflix direkte i T-We boksen din. Nyhet! Nå kan du også bestille Netflix hos Telenor og få tjenesten fakturert via Telenor.

?

Hjelp til å logge inn på Mine sider

Trenger du hjelp til å logge inn på Mine sider? Les mer om hvordan du logger inn på Mine Sider her

?

Trenger du hjelp til poengsystemet

?

Hvordan kjøper jeg ekstra poeng

Velger du innhold til en verdi utover dine 100 inkluderte poeng vil du bli spurt om du ønsker å kjøpe en eller flere poengpakker. Hver poengpakke består av 20 poeng og koster 29,-/mnd.