Ofte stilte spørsmål om T-We app

?

Hvor finner jeg opptakene mine?

Opptakene ligger lokalt på din T-We Boks II og kan foreløpig ikke vises i T-We appen. Du kan sette opptak på din T-We Boks II fra din T-We app.

?

Hvor er Filmleie?

Filmer du har leid på T-We Boks ligger under menyen «Leid innhold» på appen så lenge leieperioden varer. Apples retningslinjer gjør at vi ikke kan tilby filmleie direkte i T-We appen for iOS-enheter og Apple TV.

Merk: Filmleie er tilgjengelig i T-We App på Android.

?

Har jeg tilgang på det samme innholdet på T-We appen som på T-We Boks II?

Ja, med unntak av noe innhold som vi ikke har rettigheter til å vise utenfor hjemmet. Det aller meste er tilgjengelig i appen og på Apple TV! Du kan se på alle faste kanaler i Grunnpakken både hjemme og på reise, se gjennom arkiver og mye mer.

Noe innhold kan være utilgjengelig dersom vi mangler rettigheter til å vise det.

Merk at alt innhold vil være låst til hjemmet dersom du bruker T-We appen på Apple TV.

?

Jeg får ikke logget inn med mitt brukernavn opp passord.

Den nye T-We appen har en ny innlogging. Du må oppgi ditt mobilnummer, så mottar du PIN på SMS for å logge inn. Dersom du ikke får logget inn på denne metoden må du be eier av T-We abonnementet om å logge inn først og legge deg inn som bruker.

?

Jeg får ikke logget inn selv om T-We abonnementet er registrert i mitt navn. Hva gjør jeg?

Du må logge inn på Mine Sider telenor.no og sjekke at ditt T-We abonnement finnes der. Dersom det ikke finnes, må du kontakte kundeservice.

?

Hvordan logger jeg inn i T-We app på Apple TV?

Åpne kameraet på mobiltelefonen, rett det mot QR-koden vist på TV-skjermen (eller skriv inn nettadressen vist ved siden av QR-koden) og trykk på varselet som blir vist på mobilskjermen. Følg instruksjonene på mobiltelefonen, og Apple TV vil logge automatisk inn på T-We.

?

Hvordan legger jeg til familiemedlemmer som brukere av T-We appen?

Åpne menyen, trykk på PROFILER, velg «lag ny tilgang» og oppgi PIN-koden, legg så til mobilnummeret til personen som skal ha tilgang til T-We appen. Husk å legge til landkode foran mobilnummeret. For norske mobilnummer er koden 47.

?

Er min profil knyttet til min T-We app?

Alle profilene tilknyttet abonnementet er tilgjengelige på alle enheter, og du kan fritt bytte mellom profiler. Dette kan du gjøre ved å åpne menyen, velge PROFILER og velge den profilen du skal bytte til.

?

Jeg blir spurt om å oppgi PIN-kode i T-We appen. Hvor får jeg tak i den?

PIN-koden er standard 1234 om du ikke har endret denne. Denne PIN-koden brukes til å begrense tilgang til å opprette og endre profiler, samt å gi andre tilgang til T-We appen. PIN-koden kan endres ved å trykke på (symbol – blyant i en firkant)-tegnet på profilen det gjelder og velg «endre profil», bla til siste side i oppsettet og velg «PIN-beskyttet» til JA og endre PIN-kode.

?

Hvorfor er innhold markert med «forbudt-skilt» i T-We appen?

Det er enten fordi du ikke har valgt kanalen i din kanalpakke eller at vi ikke har rettigheter til å vise innholdet i T-We appen. Noe innhold er kun tilgjengelig når du er hjemme.

?

Kan jeg bruke T-We appen i utlandet?

Ja. T-We appen kan brukes i hele EU/EØS.

?

Hvordan kan jeg spille av innhold fra T-We appen på TV-skjermen?

Foreløpig kan du gjøre dette med en Chromecast. Når du spiller av innhold vil Chromecast-ikonet bli synlig i øvre, høyre, hjørne av mobilskjermen - der kan du velge tilgjengelige Chromecast-enheter.

?

Hva er forskjell på Profil og Tilgang i appen

Ønsker du at flere i husstanden skal ha tilgang til T-We App må eieren av abonnementet legge til mobilnummeret til de som skal ha tilgang.

Ved å benytte en egen profil når du bruker appen får du personlige tilpassede anbefalinger, basert på hva du tidligere har sett.