Slik swapper du

Med SWAP kan du bytte til ny mobil hvert år – hvis du vil. Her kan du lese hvordan du bytter mobil med SWAP i nettbutikken.

Nr1

Bestill ny mobil med SWAP-avtale

  • Velg ny mobil i nettbutikken og start bestilling
  • I bestillingsløpet får du valget om du vil inngå ny SWAP-avtale eller bytte inn en mobil med eksisterende avtale.
  • Velg «Bytt inn med eksisterende avtale» dersom du vil swappe.
  • Du beholder den gamle mobilen frem til du mottar den nye.
Husk å sjekke opplysningene nøye før du fullfører bestillingen!
NB! Har det gått mindre enn 12 måneder kan du også swappe. Du må da betale det resterende beløpet opp til 12 måneder.  

Nr 2

Returner din gamle mobil

Når du mottar din nye mobil vil du også få en retur-pakke for innsending av den gamle mobilen.
  • Legg gammel mobil i esken som du finner i retur-pakken.
    Lader og annet tilbehør skal ikke sendes inn.  
  • Sett på returlappen og leverer den på nærmeste postkontor/i butikk.
    Porto er allerede betalt. 

Viktig! Før mobilen sendes i retur skal alle sikkerhetsinnstillinger slås av, alt av innhold slettes og mobilen settes tilbake til fabrikkinnstillinger. Dette må gjøres slik at den gamle SWAP-avtalen slettes i våre systemer, og du unngår å få mobilen i retur med et gebyr. Vi gir deg beskjed når vi har mottatt din gamle mobil.


Vi gir deg beskjed når vi mottar din gamle mobil.


Nr. 3

Dersom mobilen er skadet

Alle SWAP-avtaler har inkludert SWAP Skjermforsikring som gjør at du kan swappe en mobil med knust skjerm. Har du Plussforsikring kan du også swappe mobilen om den har andre skader. Er mobilen skadet slik at forsikringen må benyttes, vil du bli kontaktet av vår forsikringspartner. Forsikringen har en egenandel.


Dersom du ikke ønsker å swappe i vår nettbutikk kan du kontakte Telenorbutikken.
Finn din nærmeste Telenorbutikk