Familiebonus blir tilgjengelig i en felles pott, og hvordan denne fordeles bestemmer dere selv. I Mitt Telenor-appen kan du sette hvor mye bonusdata hvert medlem skal få.

Bonusdataen blir tilgjengelig den første hver måned, og setter du ingen grenser så ligger den ekstra dataen åpen og kan fritt brukes av alle medlemmene.

Slik fordeler du bonusdata i Mitt Telenor-appen

Har du lastet ned Mitt Telenor?

Familiebonus styrer du i Mitt Telenor-appen.
Det er også her du aktiverer Familiebonus.

For å få tilgang til Familiebonus må du ha siste versjon av Mitt Telenor.

Visste du at...

  • Du kan sette fordelingen på 0 og spare bonusdata til slutten av måneden.
  • Har du mer data igjen ved månedsslutt? Familiebonus har Data Rollover.
  • All bonusdata som dere samler kan også brukes i EU/EØS.
Ikke gå glipp av ekstra data - start din Familiebonus nå!

Nyttig å vite

i

Produkter som gir Familiebonus

Disse produktene gir Familiebonus: Mobilabonnement (privat og bedrift, inkludert utgåtte), SWAP, Mobilt Bredbånd, Bredbånd, TV, Fiber og Hjemmetelefoni.
i

Detaljer Familiebonus

  • Minimum tre Telenor-produkter trengs for å aktivere Familiebonus, og det ene må være et privat mobilabonnement.
  • Familiebonus aktiveres av eier av et privat mobilabonnement fra Telenor.
  • Ved aktivering blir alle numrene og Telenor-produktene til eier automatisk med i Familiebonus.
  • Det er ingen begrensninger på antall medlemmer i samme Familiebonus, men kun mulig å være medlem i én Familiebonus av gangen.
  • Medlemmer i samme Familiebonus trenger ikke å være i familie med hverandre.
  • For hvert Telenor-produkt som inngår i Familiebonus, deler vi ut 0,5 GB ekstra data hver måned.
  • Den ekstra dataen blir tilgjengelig i en felles pott, som alle Familiebonus-medlemmer med privat mobilabonnement fra Telenor kan bruke av.
  • Bedriftsabonnement kan bidra til potten, men ikke bruke av den.
  • Kontantkort kan ikke inngå i Familiebonus.
  • Familiebonus har Data Rollover. Den ekstra dataen brukes derfor før dataen som er inkludert i abonnementet.
  • For å få mer bonusdata er det mulig å invitere flere medlemmer eller kjøpe flere produkter.
  • Nye medlemmer kan bruke av fellespotten med ekstra data fra dag 1, men nye produkter vil først bidra med ekstra data fra den første neste måned. 
  • For å akseptere en invitasjon til en Familiebonus-gruppe må man ha en bruker på Mine Sider eller i Mitt Telenor-appen.  
  • Hvis du avslutter en Familiebonus kan du ikke opprette en ny Familiebonus før den første neste måned.

Merk! Den som eier avtalen kan se ditt navn og telefonnummer med mindre du har hemmelig mobilnummer. Eier av avtalen kan også se hvor mye bonusdata du har brukt og eventuelt sette grenser for hvor mye du kan bruke.

i

For deg som er bedriftskunde

Er du bedriftskunde?

  • For å aktivere eller delta i en Familiebonus må ditt bedrift mobilabonnement være registrert hos din arbeidsgiver med navn og fødselsdato til deg som bruker.
  • Dersom ditt bedriftsabonnement ikke er registrert med korrekt informasjon vil det ikke være mulig å ta i bruk Mitt Telenor-appen. Kontakt i tilfelle telefoniansvarlig hos din arbeidsgiver. Vedkommende kan enkelt oppdatere informasjonen om deg som bruker i Min Bedrift.
  • Fremgangsmåte for hvordan telefoniansvarlig skal gjøre dette finnes nedenfor.
  • Med bedriftsabonnement hos Telenor kan du bidra til potten med Familiebonus, men ikke bruke av den. Bredbånd der bedriften står som eier kan ikke delta i Familiebonus.
  • Familiebonus aktiveres av eier på et privat mobilabonnement.

Er du Min Bedrift administrator?
Så enkelt registrerer du personlige brukere for mobilabonnement i Min Bedrift:

  • Logg inn i Min Bedrift - velg så Mobil på topplinjen.
  • Velg «Abonnement» og gjør et søk med ditt firma- eller virksomhetsnavn. Du vil da få opp alle abonnement som er registrert med bedriften som bruker.
  • Trykk på «Bruker» og bruk pennen i høyre hjørne for å fylle inn navn og fødselsdato for de abonnementene som skal ha en personlig bruker.
  • Husk å lagre.