Dette er Familiebonus

Hvis du samler minst 3 produkter i en Familiebonus, får du ekstra data hver måned - helt uten ekstra kostnad! Hvert produkt gir 0,5 GB bonusdata, så jo flere Telenor-produkter, jo mer data får dere.

Eksempel på Familiebonus:

Familiebonus

Venn, nabo eller bestemor - hvem du vil ha med i din Familiebonus er helt opp til deg og dere må ikke være i familie. Det er heller ingen grense for hvor mange som kan være med i samme Familiebonus.

All bonusdataen samles i en felles pott, og dere bestemmer selv hvordan den skal fordeles.

Disse produktene gir Familiebonus:
Mobilabonnement (privat og bedrift), SWAP, Mobilt Bredbånd, Bredbånd, Fiber og Hjemmetelefoni.


Sammen får dere mer

Jo flere i familien som er kunde hos Telenor, jo mere data kan dere få. Har du noen i familien som ikke har abonnement hos oss? Bytt til Telenor her ›

Familiebonus + Mitt Telenor

Fordel bonusdata, følg med på forbruk, inviter flere medlemmer.
Familiebonus både aktiverer og styrer du i Mitt Telenor-appen.

For å få tilgang til Familiebonus må du laste ned siste versjon av Mitt Telenor.

Se hvordan du aktiverer Familiebonus i appen

Nyttig å vite

i

Detaljer Familiebonus

  • Alle som står som eier av et privat mobilabonnement kan aktivere Familiebonus, men for å få Bonusdata må du har minst 3 Telenor-produkter i samme Familiebonus.
  • Produktene som gir Familiebonus er Mobilabonnement (privat og bedrift, inkludert utgåtte), SWAP, Mobilt Bredbånd, Bredbånd, Fiber og Hjemmetelefoni. Bestill nye produkter > 
  • Familiebonus aktiveres av eier av et privat mobilabonnement fra Telenor.
  • Ved aktivering blir alle numrene og Telenor-produktene til eier automatisk med i Familiebonus.
  • Det er ingen begrensninger på antall medlemmer i samme Familiebonus, men kun mulig å være medlem i én Familiebonus av gangen.
  • Medlemmer i samme Familiebonus trenger ikke å være i familie med hverandre.
  • For hvert Telenor-produkt som inngår i Familiebonus, deler vi ut 0,5 GB ekstra data hver måned.
  • Den ekstra dataen blir tilgjengelig i en felles pott, som alle Familiebonus-medlemmer med privat mobilabonnement fra Telenor kan bruke av.
  • Bedriftsabonnement kan bidra til potten, men ikke bruke av den.
  • Kontantkort, M2M og Data-SIM gir ikke Familiebonus.
  • Familiebonus har Data Rollover. Den ekstra dataen brukes derfor før dataen som er inkludert i abonnementet.
  • For å få mer bonusdata er det mulig å invitere flere medlemmer eller kjøpe flere produkter.
  • Nye medlemmer kan bruke av fellespotten med ekstra data fra dag 1, men nye produkter vil først bidra med ekstra data fra den første neste måned. 
  • For å akseptere en invitasjon til en Familiebonus-gruppe må man ha en bruker på Mine Sider eller i Mitt Telenor-appen. 
  • Hvis du avslutter en Familiebonus kan du ikke opprette en ny Familiebonus før den første neste måned.

Merk! Den som eier avtalen kan se ditt navn og telefonnummer med mindre du har hemmelig mobilnummer. Eier av avtalen kan også se hvor mye bonusdata du har brukt og eventuelt sette grenser for hvor mye du kan bruke.

i

For deg som er bedriftskunde

Alle bedrift mobilabonnement kan bidra til Familiebonus så lenge abonnementet er registrert med navn og fødselsdato. 

Ønsker du også å administrere og sette opp Familiebonus i Mitt Telenor må du være eier av minst ett privat mobilabonnement.

Har du Mitt Telenor fra før, er det bare å sørge for at du har siste versjon av appen, og du er klar til å bli med. 

Er ditt abonnement registrert med navn og fødselsdato er det bare å laste ned Mitt Telenor og du er klar til å bli med.

Er ditt bedriftsabonnement ikke registrert med korrekt informasjon så kan du dessverre ikke laste ned Mitt Telenor-appen. Da må du kontakte din telefoniansvarlig i bedriften, som enkelt kan oppdatere informasjonen i Min Bedrift.

Bedriftsabonnement kan bidra til potten med Familiebonus, men ikke bruke av den. Bredbånd der bedriften står som eier kan ikke delta i Familiebonus.


Er du Min Bedrift-administrator?
Så enkelt registrerer du personlige brukere for mobilabonnement i Min Bedrift: 

Logg inn i Min Bedrift - velg så Mobil på topplinjen.

Velg «Abonnement» og gjør et søk med ditt firma- eller virksomhetsnavn. Du vil da få opp alle abonnement som er registrert med bedriften som bruker. 

Trykk på «Bruker» og bruk pennen i høyre hjørne for å fylle inn navn og fødselsdato for de abonnementene som skal ha en personlig bruker. 

Husk å lagre.