Du trenger ikke å bytte SIM-kort, og brukernavn og passord på Mine sider er som før. Laster du ned Mitt Telenor-appen, får du oversikt over abonnementet ditt og kan bestille tjenester på 1-2-3.

Spørsmål og svar

?

Trenger jeg å bytte SIM-kort?

Nei, du trenger ikke å bytte SIM-kortet, og telefonnummeret ditt er det samme.
?

Blir det noen prisendringer?

Fra 15. juni 2017 kan alle bruke inkludert data, minutter, SMS og MMS i EU/EØS – akkurat som i Norge! Hvis du har nonstop roam, nonstop XL, XL plus eller XXL er prisen akkurat som før.

Har du nonstop home eller nonstop XS, vil abonnementet ditt få en prisøkning på 30,- i måneden fra 1. juni. Egne priser gjelder fra Norge til utlandet.

?

Kan jeg fremdeles logge meg inn på Mine sider?

Ja. Du logger deg fremdeles inn på samme sted på Mine sider. Når abonnementet ditt har blitt til Telenor nonstop; last ned Mitt Telenor så får du oversikt over forbruket ditt, og kan bestille mer data og andre mobiltjenester. Brukernavn og passord er det samme som i Mitt djuice.

?

Hva er Min Sky?

Når du tar bilder eller filmer med mobilen, vil det automatisk lagres i Min Sky. Blir mobilen din ødelagt eller stjålet er alle bildene likevel trygt lagret i skyen. Min Sky kan installeres på alle enhetene dine, og bildene er tilgjengelig på tvers av disse.

?

Hva skjer med Mitt djuice?

Mitt djuice vil fungere frem til abonnementet ditt har blitt til Telenor nonstop, deretter må du laste ned Mitt Telenor, som gir deg akkurat samme gode oversikt. Samme brukernavn og passord som i Mitt djuice.

Nyttig informasjon

i

Ny mobiltelefon

Vi har et stort utvalg av de nyeste og mest populære mobilene. Skal du ha ny mobil og vil beholde nonstop-abonnementet ditt, må du kjøpe mobilen uten SWAP/abonnement. Med SWAP betaler du ingenting for mobilen nå, og du binder deg ikke. Dette gjelder for SWAP:

  • Nedbetal mobilen over 24 mnd.

  • Etter 12 mnd. kan du bytte til ny mobil

  • Velger du å bytte mobil, inngår du ny SWAP-avtale.

  • Gjenstående beløp opp til 12 mnd. fra gammel avtale blir slettet.

  • Skjermforsikring er inkludert.

  • Månedspris på abonnementet (uten binding) kommer i tillegg.

  • Etter et år kan du bytte inn mobilen med den siste modellen, uten å betale noe mer.

i

Priser i utlandet

Her finner du priser for bruk av mobilen i utlandet, og fra Norge til utlandet.

i

Dekning fra Telenor

Vi bygger mobilnett for fremtiden – og med vår dekning i verdensklasse kan du bruke mobilen slik du vil, hvor du vil.

i

Telenorbutikken

Når du står fast, eller trenger råd – vi er alltid klare til å hjelpe deg. I Telenorbutikken får du personlig hjelp, enten du vil ha ny mobil, eller hjelp med den du allerede har.

i

PIN og PUK

Her får du svar på det du lurer på.

i

Kundeservice

Har du noen spørsmål om ditt abonnement eller annet du trenger hjelp med?