Endre mobilabonnement

Her finner du informasjon om hvordan du kan gjøre endringer, endre adresse eller ta eierskifte på dine abonnement

Mor og datter i sofa

Abonnementsendring

Du må være eier av nummeret for å bestille endring av abonnement.

Trykk på linken under for å logge inn på Mine sider. Velg nummeret du ønsker endre abonnement på og trykk på Bytt abonnement.

Hvis du ønsker endre til kontantkort, må du ta kontakt med oss på 915 09000.

Endre abonnement på Mine Sider

Endre adresse eller roller på abonnement

Du kan selv endre adressen din på Mine sider.

Trykk på linken under, den tar deg direkte til Min profil på Mine Sider. Nederst på siden, trykk på Meld flytting.

Ønsker du å bytte bruker eller ta eierskifte på ditt abonnement, kan du kontakte kundeservice på 915 09000 eller sende inn eierskifteskjema.

Melde flytting på Mine Sider

Oppsigelse av abonnement

Du kan si opp ved å ringe oss eller sende oss en e-post via våre kontaktskjema.

Trykk på linken under for å se ofte stilte spørsmål om oppsigelse.

Spørsmål og svar om oppsigelse

Andre spørsmål

?

Jeg har Yng og lurer på hva som skjer om jeg endrer abonnement?

?

Hva skjer med Data Rollover hvis jeg bytter abonnement eller eier?

?

Hva skjer med Min Sky hvis jeg sier opp eller endrer mobilabonnementet mitt?

?

Hvordan bytter jeg fra en annen operatør til Telenor?

?

Hva skjer med min faktura når jeg endrer abonnement?