Spesifisert faktura

Få oversikt over hvilke telefonnumre som er ringt, når de ble ringt, hvor lenge samtalene varte og hva de har kostet.
?

Hvordan bestiller jeg Spesifisert Faktura?

  1. Logg inn på Mine sider
  2. Velg abonnementet det gjelder
  3. Velg Tjenester
  4. I tabellen Tjenester du kan bestille finner du Spesifisert Faktura. Klikk Bestill
  5. Du vil motta spesifiserte fakturaer fra din neste faktura
Bruker du eFaktura, vises detaljene i nettbanken og på Mine sider. Samtaleopplysningene oppbevares i tre måneder.
Pris for Spesifisert Faktura er 29,- per måned
?

Hvilke tilleggsopplysninger får jeg med Spesifisert Faktura?

Spesifisert mobilfaktura forteller deg:

  • Hvilke nummer det er ringt eller sendt SMS/MMS til
  • Dato
  • Klokkeslett
  • Varighet
  • Kostnad
  • Nedlastet datavolum

Spesifisert faktura for fasttelefon viser telefonnumre som er ringt, når de ble ringt, hvor lenge samtalene varte og kostnaden.

?

Kan jeg velge hvilke samtaler som skal spesifiseres?

Ja. Følgende samtaler kan du velge at skal spesifiseres:

  • Alle samtaler
  • Alle samtaler med unntak av internettoppringinger
  • Alle samtaler utenom norgessamtaler og internettoppringinger
  • Bare samtaler til mobiltelefon og utlandet
?

Kan jeg kombinere Spesifisert Faktura med Fellesfaktura?

Ja. Merk at samtaledata vil være tilgjengelig på fakturaen i nettbanken i 2 måneder.
?

Hvem kan bestille Spesifisert Faktura?

Alle privatkunder hos Telenor kan bestille tjenesten.
?

Hvorfor er det noen numre som ikke spesifiseres?

Hvis noen numre vises som uspesifiserte, er det fordi den som eier telefonnummeret har hemmelig eller skjult nummer.
?

Hvor kan jeg se mine fakturaer?

Alle kan se sine fakturaer på Mine sider.

Dersom du ikke har bestilt Spesifisert faktura, er ikke dine fakturaer spesifisert. Du kan likevel se hva forbruket består av på din faktura, men ikke brutt ned på enkelte nummer. 

Hvis du bestiller Spesifisert faktura, vil dine fremtidige fakturaer bli spesifisert.

Lurer du på hva din faktura betyr, kan du se våre forklaringer av Telefon- og Bredbåndsfaktura eller Mobilfaktura.

Se flere spørsmål og svar
Kundeservice

Vi hjelper deg

Har du andre spørsmål om faktura? Vi hjelper deg gjerne på 915 09000, chat eller epost.