Fant ikke abonnement

Får du feilmeldingen "Fant ikke abonnement" eller "Account not found" når du prøver å logge inn?

Trykk på linken under for å løse problemet.

Løs problem...

T-We App sier jeg ikke er hjemme

Får du melding i T-We Appen om at du ikke er hjemme, selv om du er det?

Får du denne feilmeldingen, kan du gå gjennom følgende sjekkliste:

  1. Er du faktisk tilkoblet nett (og ikke gjestenett)?

  2. Er T-We-boksen tilkoblet og slått på?

  3. Har du mesh-nettverk eller flere rutere?

Mer hjelp til hjemmesjekk

Problemer med avspilling av Max i appen

Hvis du opplever problemer med avspilling av Max i T-We appen, kan du prøve følgende:

  1. Gå inn på menyen (hamburgermeny)

  2. Velg "INNSTILLINGER"

  3. Velg "VIDEOKVALITET"

  4. Skru på "Reduser kvaliteten/databruken når du er tilkoblet ..." (begge alternativene)

Avspilling skal fungere som normalt om du reduserer videokvaliteten noe.

Innhold på TV-boks, nett og app er ulikt

Det aller meste av innholdet du har valgt er tilgjengelig i appen eller på t-we.no. Du kan se de fleste kanaler og arkiver både hjemme og på reise.

Noe innhold kan være utilgjengelig dersom vi mangler rettigheter til å vise det. Dette vil du få beskjed om når du forsøker å spille av innholdet.

Ser du et Forbudt-ikon i appen kan det skyldes følgende:

  • Du har ikke valgt innholdet i din TV-pakke.

  • Innholdet er foreløpig kun tilgjengelig på din T-We Boks og ikke tilgjengelig på mobile enheter eller nett-TV.

Vi jobber kontinuerlig med å gjøre stadig mer innhold tilgjengelig, også utenfor huset.

Merk at strømmetjenester som Netflix og Viaplay er egne apper og ikke en del av T-We appen.

Opplever du feil eller får feilkode?

Hvis du opplever problemer med T-We app eller på twe.no, finner du oversikt over kjente feil via linken under.

Søk opp feilkode