Kabelnett - ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på de mest vanlige spørsmålene angående innmelding av skader, omlegging og fellesføringer.

Gå til innmeldingsportal

Generelle spørsmål

  • Har du behov for etablering av innendørsdekning?

    Hvis du trenger å etablere innendørsdekning for våre tjenester, ber vi deg sende en forespørsel til Radio_Coverage_Mailbox@telenor.no. Telenor vil deretter evaluere dine behov og bistå deg med den beste løsningen for optimal dekning.

  • Har du behov for å planlegge fellesgrøfter?

    Fellesgrøft til utbyggingsområde for boliger, næringsbygg, offentlige bygg:

      -  Boligprosjekter:               Ta kontakt via nybygg@telenor.no

      -  Næringsbygg, off.bygg:   Ta kontakt via GF-Business@telenor.no

    Fellesgrøft for omlegging av eksisterende infrastruktur meldes som omlegging

  • Har du boligprosjekt som trenger tilkobling til Telenors nett?

    Dersom du er i ferd med å utvikle et boligprosjekt og trenger tilkobling til Telenors nettverk, vennligst kontakt vår avdeling for nye bygg ved å sende en e-post til nybygg@telenor.no.

  • Hvem kan melde inn en sak til kabelnett?

    Alle som har behov for det kan melde inn en sak til kabelnett.

    For å sende inn en sak, er det nødvendig å registrere seg med en Telenor-bruker.

    Det er viktig å merke seg at selv om du ikke er en eksisterende kunde, kan du fortsatt opprette en brukerkonto. Dette sikrer at vi kan holde deg oppdatert om statusen på saken din.

    Der kun bedrifter som kan melde inn fellesføringer.

  • Jeg får ikke sendt inn skjemaet

    For å sikre at ditt skjema blir sendt inn uten problemer, er det viktig å dobbeltsjekke at alle påkrevde felter er korrekt utfylt. Dersom skjemaet krever vedlegg, som filer eller bilder, må disse inkluderes før innsending. I tillegg, hvis skjemaet inneholder et kart, er det essensielt å sørge for at adressen er nøyaktig og fullstendig angitt.

Skademelding

  • Hvor finner jeg skademeldingsskjema?

    For å få tilgang til vårt skademeldingsskjema, vennligst besøk vår innmeldingsportal.

    Der finner du en direkte link til skjemaet. Som et alternativ, kan du også få umiddelbar tilgang ved å klikke på knappen nedenfor.

    Vær oppmerksom på at en Telenor-brukerkonto er nødvendig for å kunne melde inn saker. Dersom du ikke har en konto, kan du opprette en gjennom vår registreringsprosess.

Omlegging

  • Hvor finner jeg omleggingskjema?

    For å få tilgang til vårt omleggingskjema, vennligst besøk vår innmeldingsportal.

    Der finner du en direkte link til skjemaet. Som et alternativ, kan du også få umiddelbar tilgang ved å klikke på knappen nedenfor.

    Vær oppmerksom på at en Telenor-brukerkonto er nødvendig for å kunne melde inn saker. Dersom du ikke har en konto, kan du opprette en gjennom vår registreringsprosess.

  • Søker du om rivetilatelse?

    For å søke om rivetilatelse i forbindelse med våre nettverkstjenester, vennligst bruk det dedikerte skjemaet for omlegginger tilgjengelig fra innmeldingsportalen eller bruk knappen under.

    Omleggingskjema
  • Har du spørsmål om skogrydding?

    Dersom du har spørsmål om skogrydding i forbindelse med omlegginger, vennligst benytt omleggingskjemaet. Dette finner du på kabelnett innmeldingsportalen eller trykk på knappen under.

    Omleggingskjema

Fellesføringer

  • Hvor finner jeg fellesføringskjema?

    For å få tilgang til vårt Fellesføringskjema, vennligst besøk vår innmeldingsportal.

    Der finner du en direkte link til skjemaet. Som et alternativ, kan du også få umiddelbar tilgang ved å klikke på knappen nedenfor.

    Vær oppmerksom på at en Telenor-brukerkonto er nødvendig for å kunne melde inn saker. Dersom du ikke har en konto, kan du opprette en gjennom vår registreringsprosess.

    Gå til fellesføringskjema
  • Hvem kan melde inn fellesføringer?

    Det er kun bedrifter som skal melde inn fellesføringer.

    Dersom du ikke er en bedrift skal du benytte deg av de andre skjemaene eller telenor kundeservice for din henvendelse.

Fant du ikke det du lette etter?

Dersom du ikke finner svar på ditt spørsmål i denne seksjonen kan du kontakte Telenor kundeservice for ytterligere informasjon.