Chat med Telmi
Snakk med vår chatbot
Windows:
Mac:
Skriv inn en nettadresse, som for eksempel www.online.no.
Hvis du ikke finner PIN-koden, trenger du PUK-koden for å lage ny PIN.
Du finner PUK-koden slik:
Opplever du problemer med å koble deg til Internett, kan det hjelpe å resette ruteren.
Navnet på nettverket (SSID) og nettverksnøkkelen (PWD/WIFI KEY) finner du på undersiden av ruteren. Du finner også klistermerket på innsiden av dekselet.
Slik resetter du ruteren manuelt :
- Åpne dekselet på ruteren.
- Trykk en binders/nål i resett-hullet, og hold inne i 10 sekunder.
- Ruteren skrur seg av og på, og du kan koble til det trådløse nettverket på nytt.
Merk , etter at du har resatt ruteren vil nettverksnavn og nettverkspassordet bli tilbakestilt.
Slik gjenppretter du fabrikkinnstillinger via menyen :
- Åpne en ny nettleser, som for eksempel Internet Explorer, på en datamaskin som er tilkoblet ruteren. Skriv 192.168.1.1 i adressefeltet, trykk Enter.
- Skriv inn
Passord: admin
- Klikk Innstillinger
- Velg Systemsikkerhet deretter Fabrikkinnstillinger.
- Trykk Gjenopprett
- Trykk Gjenopprett en gang til for å bekrefte.
- Ruteren skrur seg automatisk på igjen, og du kan koble til på nytt. Merk, etter du har resatt ruteren vil nettverksnavn og nettverkspassordet bli tilbakestilt. Har du endret innloggingspassordet til ruteren blir dette også tilbakestilt.
Chat med Telmi
Snakk med vår chatbot
Kontakt kundeservice
Snakk med oss