Chat med Telmi
Snakk med vår chatbot
Windows:
Mac:
PIN-kode
I veiviseren vil du bli bedt om å taste inn en PIN-kode. Denne finner du i brevet du mottok sammen med SIM-kortet til ruteren.
Hvis du ikke finner PIN-koden, kan du hente ut PUK-koden på Mine sider. Når du har tastet inn PUK-koden vil du bli bedt om å lage en ny PIN-kode.
Slik henter du PUK-koden
Velg abonnementet det gjelder
Under Enheter og SIM, velg SIM-kortet det gjelder
Trykk på Vis PUK-kode.
Slik endrer du nettverksnavn (SSID) og nettverksnøkkel (WIFI KEY):
Ruteren har en egen meny, hvor du blant annet kan endre trådløst nettverksnavn og nettverksnøkkel.
Slik kommer du inn på menyen til ruteren:
Ny programvare er viktig for å ivareta sikkerhet og stabilitet. Når ny programvare er tilgjengelig, oppgraderes ruteren automatisk. Enhets- og SIM-kortinformasjon nødvendige for å utføre programvareoppdateringen. Du kan også laste ned oppdateringen på denne siden.
De tekniske parameterne som er nødvendige for å utføre den automatiske programvareoppdateringen, er enhetens serienummer og SIM-kortets IMSI-nummer. Dette identifiserer hvilken enhet du bruker og at du bruker Telenor sitt mobilnett, slik at din enhet får den riktige programvaren som er tilpasset Telenor sitt mobilnett.
Gjeldende programvare er 1.0.0.9.
Slik ser du hvilken programvare din ruter har:
Dersom du har en tidligere programvare bør du oppgradere til 1.0.0.9. Dette gjør Telenor automatisk hvis ruteren er på nett i løpet av natten, men hvis du vil oppgradere programvaren selv gjør du som følger:
Chat med Telmi
Snakk med vår chatbot
Kontakt kundeservice
Snakk med oss