Utsette faktura
Noen måneder kan være vanskeligere enn andre økonomisk sett. Du kan selv utsette betaling når du har behov for det, og her viser vi deg hvordan du gjør det.
Hvis du utsetter fakturaen på Mine Sider eller i Mitt Telenor vil det påløpe et gebyr på 70 kr på din neste faktura. Utsettelsen gjelder i 21 dager fra dagen du utsetter.
Unntak:
- Det er ikke mulig å utsette samme faktura flere ganger 
- Det er ikke mulig å utsette mer enn to forskjellige fakturaer samtidig 
- Du kan ikke utsette den første fakturaen du får fra oss 
- Faktura som er sendt til inkasso kan ikke utsettes 
Slik utsetter du
Mine Sider
Slik utsetter du faktura på Mine Sider:
- Finn fakturaen du ønsker å utsette, og trykk på Utsett 
Mitt Telenor
Slik utsetter du faktura i Mitt Telenor:
- Åpne appen 
- Bla ned til Faktura og trykk på banneret 
- Velg så fakturaen du ønsker å utsette 
- Hvis fakturaen kan utsettes, får du opp en knapp med 'Utsett betalingen' 
- Trykk på knappen 
Dersom fakturaen ikke kan utsettes, får du opp en forklaring på hvorfor.

- Utsette betaling via kundeservice- Hjelp via telefon 
- Faktura har forfalt- Kan jeg fortsatt utsette? 
Har du AvtaleGiro og eFaktura?
Disse kan også utsettes. Du må da ringe kundeservice på 915 09000. 
I tillegg må du huske å endre forfallsdato selv i nettbanken.