Spesifisert faktura
Ønsker du å bestille Spesifisert Faktura?
Kontakt Kundeservice eller gå innom Telenorbutikken
- Etter bestilling vil du motta spesifiserte fakturaer fra din neste faktura 
- Bruker du eFaktura, vises detaljene i nettbanken og på Mine Sider 
- Samtaleopplysningene oppbevares i tre måneder 
- Pris for Spesifisert Faktura er 29,- per måned 
- Hvis bruker og eier av abonnementet er ulike personer, så må begge samtykke til bestilling 
- Tjenesten kan ikke bestilles hvis brukeren er under 15 år 
Hvor kan jeg se mine faktura?
Logg inn på Mine Sider via linken under. Den tar deg direkte til faktura-fanen.
Dersom du ikke har bestilt Spesifisert faktura, er ikke dine fakturaer spesifisert. Du kan likevel se hva forbruket består av på din faktura, men ikke brutt ned på enkelte nummer.
Hvis du bestiller Spesifisert faktura, vil dine fremtidige fakturaer bli spesifisert.
Mer om Spesifisert Faktura
- Hvilke tilleggsopplysninger får jeg med Spesifisert Faktura?
- Kan jeg velge hvilke samtaler som skal spesifiseres?
- Hvem kan bestille Spesifisert Faktura?
- Hvorfor er det noen numre som ikke spesifiseres?