Send oss en e-post

Du mottar en kopi av henvendelsen til din e-postadresse.

Svartid er normalt 3 virkedager. Ønsker du raskere svar, ring kundeservice på 915 09000.

Er abonnementet ditt registrert på en bedrift, må du ta kontakt med Telenor bedrift

?

Nytt SIM-kort

  1. Logg inn på Mine sider
  2. Velg abonnementet det gjelder
  3. Trykk Fullfør bestilling
Nytt SIM-kort kan bestilles av personen som er registrert som bruker av abonnementet og du mottar SIM-kortet 5 virkedager etter bestilling. Nytt SIM-kort bestilt via Mine sider eller Mitt Telenor koster 100 kroner.
Trenger du nytt SIM-kort på dagen, kan du gå til Telenorbutikken eller en annen telenorforhandler. Prisen for nytt SIM-kort hos Telenorbutikken er 199 kroner, men varierer ellers fra forhandler til forhandler.
?

PIN- eller PUK-kode

PIN-koden fikk du tilsendt i brev eller fra forhandler da du fikk SIM-kortet ditt. Hvis du ikke finner PIN-koden, trenger du PUK-koden for å lage en ny PIN-kode. 
Slik finner du din PUK-kode:
  1. Logg inn på Mine sider
  2. Velg abonnementet det gjelder
  3. Klikk Hent PUK-kode under Mine SIM-kort
På mobilen:
  1. Tast feil PIN-kode tre ganger.
  2. Tast inn PUK-koden når mobilen ber deg om dette.
  3. Tast inn ny PIN-kode på fire siffer. Du bestemmer selv hva den nye PIN-koden skal være.
?

Problemer med dekning

Sjekk driftsmeldinger for ditt område

Les om dekning

Ønsker du å melde feil på dekning, må du ringe oss på 915 09000. Sørg for å beskrive følgende:

  • Hva du har problemer med (SMS, tale, Internett)
  • Kjenner du til andre Telenor-abonnenter som opplever samme problem?
  • Når problemet oppstod, og/eller varighet
?

Hjelp til pålogging Mine sider og Mitt Telenor

Nå kan du bruke samme innlogging på alle våre tjenester. Her får du mer informasjon og hjelp til å komme i gang med den nye påloggingen.
Hvordan ønsker du å få svar på din henvendelse?