Send oss en e-post

Du mottar en kopi av henvendelsen til din e-postadresse.

Svartid er normalt 3 virkedager. Ønsker du raskere svar, ring kundeservice på 915 05000

Er abonnementet ditt registrert på en bedrift, må du ta kontakt med Telenor bedrift

?

Melde feil eller tekniske spørsmål?

Opplever du problemer med internett levert av Telenor?

Har du fortsatt problemer med internett kan du sjekke om det er registrert en større feil i ditt område eller melde feil til oss via Feilmeldingen Online.

Har du problemer med e-posten din? Se vår hjelpeside for e-post

Vi har ikke support for tekniske problemer via e-postskjemaet. Trenger du mer hjelp, ring oss på 915 05000.

?

Hjelp til Norton?

Med bredbånd fra Telenor har du en lisens til Norton Internet Security inkludert i ditt abonnement.

Last ned og installer Norton

Du kan også bestille flere lisenser på Mine sider

?

Svindel-epost/spam

Vi opplever nå at det sendes ut e-post hvor det ser ut som om det er din egen onlinekonto som er avsender, men dette er en ny måte å sende ut spam på. Vi anbefaler deg å slette e-posten uten å trykke på linken.

Siden dette gjelder mange av våre kunder er det opprettet en sak hos vår sikkerhetsavdeling, som følger situasjonen og jobber med å få løst dette.

Hvordan ønsker du å få svar på din henvendelse?