Skadet utstyr?

Det er et par ting du bør sjekke før du konkluderer med at utstyret er skadet.
Lynnedslag

Er utstyret ditt skadet?

Hvis utstyret ditt har sluttet å fungere etter tordenvær, kan det tyde på at det er skadet.

Dette kan gjelde både ruter, modem, dekoder og annet utstyr.

Velg din teknologi, så hjelper vi deg med å finne ut hva du bør gjøre.

Hvilken type teknologi har du?

Vi leverer internett og TV gjennom flere typer teknologier. 

Er du usikker på hvilken type du har, kan du undersøke hvordan utstyret ditt er koblet opp.

Fiber tilkobling

Fiber

Internett over kabel

Kabel (Coax)

Trådløst Bredbånd og WiFi Ruter 2

Trådløst Bredbånd

Bestille nytt utstyr på Mine Sider

Har du en eldre ruter eller dekoder som er skadet av tordenværet?

Du kan bestille vårt nyeste utstyr på Mine Sider. Velg mellom WiFi Ruter II, WiFi Forsterker II eller T-We Boks II.

  1. Logg inn på Mine Sider. Linken tar deg direkte til bestilling.

  2. Trykk Administrer på abonnementet det gjelder

    • Tilgjengelig utstyr vil komme opp på siden

  3. Trykk på Legg til og velg Fortsett (hvis du skal ha både ruter og forsterker må du først velge ruter og legg til)

  4. Huk av for at du godtar vilkår for kjøp og trykk Bekreft kjøp

Er du usikker på om du trenger å bestille nytt utstyr, kan du følge veiledningene lenger opp på siden.