Skadet utstyr?

Det er et par ting du bør sjekke før du konkluderer med at utstyret er skadet.
Lynnedslag

Er utstyret ditt skadet?

Hvis utstyret ditt har sluttet å fungere etter tordenvær, kan det tyde på at det er skadet. Dette kan gjelde både ruter, modem, dekoder og annet utstyr.

Har du en mistanke om at tordenværet er årsaken? Velg din teknologi, så hjelper vi deg med å finne ut hva du bør gjøre.

Hvilken type teknologi har du?

Vi leverer internett og TV gjennom flere typer teknologier. 

Er du usikker på hvilken type du har, kan du undersøke hvordan utstyret ditt er koblet opp.

Fiber

Fiber

Internett over kabel

Kabel (Coax)

Bredbånd

Bredbånd (xDSL)


Bestille nytt utstyr på Mine Sider

Har du en eldre ruter eller dekoder som er skadet av tordenværet?

Du kan bestille vårt nyeste utstyr på Mine sider.Velg mellom WiFi Ruter, WiFi Forsterker eller T-We Boks II.

  1. Logg inn på Mine Sider

  2. Velg Internett og TV

  3. Velg Administrer ditt abonnement

  4. Velg Bestill mer utstyr

  5. Tilgjengelig utstyr vil komme opp på siden.

Er du usikker på om du trenger å bestille nytt utstyr, kan du følge veiledningene lenger opp på siden.