Borettslag i Norge

For deg som er beboer i borettslag eller sameie

Som kunde hos Telenor skal du alltid få den hjelpen du trenger. Styret i boligselskapet har en egen kontaktperson i Telenor.

Mine sider

På Mine sider kan du se oversikt over ditt kundeforhold. Her kan du bl.a:

  • Endre bredbåndshastigheten din

  • Velge innhold i din TV-og strømmepakke

  • Bestille utstyr og tjenester

Gå til Mine sider

Kontaktinfo styre

Styret er velkommen til å ta kontakt med oss på styrenummer
815 55 520.

Åpningstid hverdager: 08-18,

Lørdager 11-16.

Kontaktinfo beboer

Er du beboer eller privatkunde, er du velkommen til å ta kontakt med oss på
915 09000.

Åpningstid hverdager 08-20

lørdag 9-17, søndag 10-15

Bredbåndspriser ved oppgradering

Er du beboer i et borettslag eller sameie som har en kollektiv avtale med oss, får du rabatterte priser når du oppgraderer bredbåndet ditt.

Se våre bredbåndspriser

Ofte stilte spørsmål

?

Er det mulig å få faktura per e-post?

Nei, det er dessverre ikke mulig. Vi tilbyr fakturering per papirfaktura, avtalegiro, og EHF.
?

Kan jeg få en kopi av faktura?

Alle som har EHF faktura får også en PDF faktura tilsendt elektronisk.
?

Hva må du gjøre ved oppsigelse av fellesavtale

Ved oppsigelse av en fellesavtale på TV og bredbånd skal ruteren og TV-boksen som boligselskapet har lånt i avtaleperioden leveres tilbake til Telenor. Alle beboere vil motta en returslipp per post. Utstyret må pakkes inn forsvarlig og pakken må leveres på postkontor / post i butikk. Porto er allerede betalt. Hvis beboer er usikker på hvilket utstyr som tilhører Telenor og hvilket utstyr vedkommende har kjøpt selv, så vil beboer kunne se dette på Mine sider på telenor.no.

?

Hvordan foregår fakturering

Fakturering

Ditt boligselskap kan velge å motta faktura månedlig, kvartalsvis, halvårlig eller årlig.

Se mer