Borettslag i Norge

Eksisterende kunde i borettslag eller sameie

Som kunde hos Telenor skal du alltid få den hjelpen du trenger. Styret i boligselskapet har en egen kontaktperson i Telenor. I tillegg er styret velkommen til å ta kontakt på vårt styrenummer 815 55 520. Åpningstid hverdager: 08-18, Lørdager 11-16.

Er du beboer eller privatkunde, er du velkommen til å ta kontakt med oss på 915 09000.

Prisliste for opgradering av bredbåndet

Velg produktpakke

Pris for oppgradering av bredbånd gjelder for beboere med fellesavtale. Beboere kan enkelt oppgradere sin hastighet på Mine sider.

T-We

TV og strømmetjenesten T-We

Med T-We får beboeren en basispakke med de mest populære kanalene, og i tillegg hele 100 poeng han kan bruke på det han liker. Hver beboer kan velge blant et stort utvalg av kanaler, pakker og populære strømmetjenester. Innholdet velges inne på Mine sider.

Mine Sider

Ditt abonnement

Mine sider kan alle beboere sette sammen sin egen TV-pakke og få full oversikt over sine abonnementer hos Telenor. Her kan man endre, oppgradere bredbåndet og bestille tjenester.

Logg inn på Mine Sider

Oppsigelse av fellesavtale

Ved oppsigelse av en fellesavtale på TV og bredbånd skal ruteren og TV-boksen som boligselskapet har lånt i avtaleperioden leveres tilbake til Telenor. Alle beboere vil motta en returslipp per post. Utstyret må pakkes inn forsvarlig og pakken må leveres på postkontor / post i butikk. Porto er allerede betalt. Hvis beboer er usikker på hvilket utstyr som tilhører Telenor og hvilket utstyr vedkommende har kjøpt selv, så vil beboer kunne se dette på Mine sider på telenor.no.

Fakturering

Ditt boligselskap kan velge å motta faktura månedlig, kvartalsvis, halvårlig eller årlig.

Ved valg av eFaktura kommer fakturaen rett i nettbanken, og med AvtaleGiro betales den automatisk ved forfall. Det lønner seg derfor å ha begge. Med eFaktura sparer du også 79 kroner i papirfaktura-gebyr. Du kan også velge EHF. EHF er statens format for elektronisk fakturering.

Ofte stilte spørsmål rundt faktura

?

Er det mulig å få faktura per e-post?

Nei, det er dessverre ikke mulig. Vi tilbyr fakturering per papirfaktura, avtalegiro, og EHF.
?

Kan jeg få en kopi av faktura?

Alle som har EHF faktura får også en PDF faktura tilsendt elektronisk.
?

Hvorfor har beboere fått faktura når boligselskapet har en fellesavtale med Telenor?

Alle beboere vil få levert tjenestene som er inkludert i boligselskapets fellesavtale, men dersom en beboer har leid film, kjøpt kanalpakker eller oppgradert sitt abonnement individuelt, vil vedkommende motta en faktura for de tjenestene som ikke ligger i fellesavtalen til boligselskapet.
?

På min faktura står det at boligselskapet må betale abonnementsvederlag/serviceavgift. Hva er dette?

I kontrakten står det at dere har bestilt abonnementsvederlag og Full Grunnpakke, mens det på fakturaen står abonnementsvederlag og programvederlag. Abonnementsvederlag er kostnader knyttet til nettlinjen, mens programvederlag er knyttet til TV-pakken og kanalene som blir levert. I tillegg vil det være en linje for Komplett eller Pluss+. Dette er kostnader knyttet til utstyret som borettslaget har. Totalt er kosten lik den pakkeprisen som er fremvist i kontrakten, men elementene blir delt opp på fakturaen. Vi jobber med å forenkle dette i fremtiden.
?

Hvordan endrer vi kontaktperson/fakturaadresse/regnskapsfører/forretningsfører for boligselskapet?

Hvis boligselskapet ønsker å endre kontaktperson eller fakturamottaker, kan du sende en epost til 81555520@telenor.com.