Mobilabonnement

Ikke kjøp katta i sekken. Prøv først

Å velge mobilabonnement er ikke alltid så enkelt. Hvor mye data bruker du? Hvilke relevante fordeler får du med på kjøpet? Vil du ha ekstra sikkerhet? Og hvordan fungerer alt dette i din hverdag?

Kvinne med katt og mobil i parken

Det er lett å la seg friste av store datapakker og flotte slagord. Men hvordan fungerer egentlig dekningen der du bor? Og stemmer innholdet med det du faktisk trenger?

Hva funker for deg?

Heldigvis finnes det en enkel løsning – før du velger noe som kanskje ikke passer helt: Prøv først! Ved å teste et abonnement får du trygghet og oversikt – før du bestemmer deg.

Du har ingenting å tape

Hos Telenor kan du prøve et mobilabonnement i 2 måneder. Hvis du ikke er fornøyd, får du pengene tilbake. Ingen skjulte bindinger, ingen vanskelige vilkår. Bare muligheten til å finne det som fungerer for deg.

Prøv et mobilabonnement
Tre ting å tenke på

  1. Hvor mye data bruker du egentlig?

    Tips: Se oversikten over de vanligste «datatyvene».

  2. Hvor trygg vil du være?

    Tips: Noen abonnement er tryggere enn andre.

  3. Skal du bestille flere abonnement samlet, for eksempel til hele familien?

    Tips: Det kan være lurt å samle familiens mobilabonnement.

Fleksibilitet er nøkkelen

Telenor har ingen binding, så det er lett å bytte abonnement hvis behovene dine endrer seg – for eksempel hvis du plutselig streamer mer, jobber mer hjemmefra eller det er flere i familien som trenger et nytt abonnement.

Skroll bortover for å se alle abonnement du kan velge blant:

Trenger du hjelp?

Du trenger ikke å finne ut av alt på egenhånd. Med abonnementsvelgeren kan du få rask og enkel hjelp med å finne det mobilabonnement som passer deg og hverdagen din best.

Så enkelt finner du riktig mobilabonnement for deg ›