Informasjon om innsyn

Om du er kunde hos oss innebærer det at vi  behandler en rekke opplysninger om deg. Opplysningene behandles for ulike forhold, f.eks. opprette kundeforhold inklusive kredittsjekk, sjekk av hvilke produkter du kan få dersom relevant, drift av nett, administrering av kundeforholdet, produktveiledning, feilhåndtering, fakturering og markedsføring.

Om du ikke er kunde av oss kan vi også behandle personopplysninger om deg, f.eks. i forbindelse med markedsføring. 

Du har rett til å få innsyn i hvilke opplysninger knyttet til deg vi lagrer og behandler. Du kan be om en innsynsrapport, og for å sikre at vi ikke gir ut opplysningene til uvedkommende vil du bli bedt om å identifisere deg.  Rapporten vil gi deg oversikt over hva vi har lagret om deg som person, hvilke produkter du har, eventuelt har hatt hos oss, trafikkinformasjon, samt en oversikt over bestillinger, oppsigelser og andre henvendelser. Om det er noe særskilt du er ute etter som ikke dekkes av innsynsrapporten, kan du forklare nærmere i fritekst. 

Telenor tilbyr også en rekke apper, f.eks. Min Famile og Næpp. Om du har behov for innsyn i forbindelse med bruk av appene er det egne kontaktpunkt for henvendelser. Disse finner du under Innstillinger i appen. 

Vi behandler din henvendelse så raskt som mulig, og normalt sett innenfor 30 dager. 

Be om innsynsrapport >

Dersom autentisering med BankID ikke fungererer, vennligst send din henvendelse via denne linken >