Hjelp til Apple TV+
Strømmetjenesten Apple TV+ tilbyr prisbelønte og populære serier i verdensklasse. Her hjelper vi deg å komme i gang med Apple TV+
Har du Streamix?
Du finner all nødvendig informasjon ved å logge inn på Streamix. Der kan du enkelt administrere kundeforholdet ditt – for eksempel legge til eller fjerne strømmetjenester. Når du bestiller, endrer eller sier opp en tjeneste, får du alltid tydelig veiledning hvis det er noe du må gjøre selv.
Hvis du ønsker mer hjelp, anbefaler vi at du besøker hjelpesidene våre for Streamix, hvor du finner nyttige tips og svar på vanlige spørsmål.
Kom i gang med Apple TV+:
Du kan velge inn Apple TV+ direkte i Innholdsvelgeren på T-We Boks eller ved å gå til ditt TV-abonnement i Mitt Telenor appen, eller ved å:
Klikk her eller logg inn via telenor.no
Logg inn med Telenor ID (hvis du ikke allerede er innlogget)Trykk Legg til nederst i høyre hjørne
Trykk Lagre til du har bekreftet bestillingen
(Via telenor.no må du velge trykke på Apple TV+-ikonet først)Følge instruksjonene i bestillingsbekreftelsen du mottar fra Telenor på e-post for å aktivere Apple TV+
Du kan nå strømme Apple TV+ på alle enhetene Apple TV-appen er tilgjengelig; T-We Boks, T-We app, Apple-enheter, Google TV, utvalgte smart TVer, Android-enheter, på web, spillkonsoller m.m.
Du må ha en aktiv Apple-konto for å bruke Apple TV+.
Hvis du ikke har det, så kan du opprette en hos Apple her
Jeg har Apple TV-konto fra før
Når du har bestilt Apple TV+:
Åpne Apple TV-appen på din T-We Boks eller annen enhet
Velg Logg inn
Bruk din eksisterende Apple-konto og passord
Husker du ikke passordet ditt så kan du få hjelp med glemt passord hos Apple
Slik kobler du sammen Apple TV+ med T-We
Her viser vi deg hvordan du velger kanaler og strømmetjenester inn i innholdsvelgeren for din T-We.
Hvis har spørsmål tilknyttet Apple TV+-tjenesten, eller opplever problemer med den, vennligst ta kontakt direkte med Apple sin kundesupport