Hjelp med Streamix
Streamix samler strømmetjenestene dine på ett sted. Her finner du hjelp og veiledninger.

Hva er Streamix?
Streamix lar deg:
Velge tre strømmefavoritter
Bytte etter 30 dager – hvis du vil
Legge til flere tjenester for en liten ekstra månedspris
Se alt helt reklamefritt
Samle alt i én kortbetaling
Alt dette får du for kun 499 kr/md. Første måned er alltid gratis – uansett!
Med Streamix får du en ny og fleksibel måte å styre strømmevanene dine på. Innholdet strømmer du som vanlig gjennom leverandørenes egne plattformer.
Har du privat mobilabonnement fra Telenor? Da får du i tillegg 100 kr rabatt hver måned.
Ønsker du å gjøre endringer i Streamix?
Velge strømmetjenester
Du kan velge tre strømmetjenester som inkluderes i den faste månedsprisen til Streamix. Ønsker du flere, kan du enkelt legge til dette til en ekstra kostnad. Full oversikt over månedsprisen vil du se før du bekrefter betaling.
Alle valg varer i 30 dager. Du kan velge å legge til flere tjenester når du ønsker. Dersom du ønsker å ta vekk en tjeneste, kan dette gjøres først etter 30 dager.
Bytte strømmetjenester
Hvert valg varer i 30 dager. Etter 30 dager kan du bytte ut én, to eller alle tjenester du har hatt i 30 dager. Dette gjør du fra forsiden på Streamix. Trykk på tjenesten du vil erstatte for denne gang, og velg så inn en ny tjeneste på den tomme plassen.
Når kan jeg legge til eller bytte ut strømmetjenester?
Alle valg varer i 30 dager. Du kan når som helst velge å legge til flere strømmetjenester, der hvert nye valg vil gjelde i 30 dager. Hver 30-dagers periode gjelder kun for hvert enkelte valg. Har du hatt noen strømmetjenester i 30 dager og velger å legge til en ny, er det kun den nye som blir låst i 30 nye dager.
Betaling
Betaler jeg faktura?
Nei, all betaling gjøres via kortet du har registrert i Streamix. For å se dine tidligere betalinger kan du trykke på menyen og velge “Fakturaoversikt”
Kan jeg endre betalingskort?
Ja, ved å trykke på menyen inne i Streamix, vil du få mulighet til å endre eller oppdatere ditt betalingskort.
Når trekkes måndsprisen?
Du har en betalingsperiode på 30 dager fra du bestiller og aktiverer tjenesten
Kan jeg leie og kjøpe filmer med Streamix?
Hva du kan leie eller kjøpe avhenger av hva strømmeleverandørene tilbyr. Disse kjøpene gå direkte via den enkelte strømmeleverandør. Det vil altså ikke trekkes via betalingsløsningen i Streamix.
Ta kontakt med den aktuelle strømmeleverandøren for flere spørsmål om dette.
Oppsigelse
Når du sier opp Streamix har du tilgang til dine valgte strømmetjenester ut perioden du har betalt for. Etter du har sagt opp, kan du ikke gjøre endringer i Streamix, men du kan når som helst avbryte oppsigelsen hvis du ønsker å gjøre endringer.
Hvis du har valgt inn en strømmetjeneste må du ha den i 30 dager. Det vil si at oppsigelsestiden kan være mer enn en betalingsperiode.
Ofte stilte spørsmål om Streamix
Trenger jeg noe utstyr eller andre abonnement for å bruke Streamix?
Jeg har allerede betalt for strømmetjenestene mine denne måneden.
Hvor ofte kan jeg bytte tjenester?
Må jeg bytte alle tjenestene på én gang?
Hva slags innhold kan jeg velge mellom?
Er det noe binding på Streamix?
Jeg har rabatt hos strømmeleverandøren i dag. Beholder jeg denne?
Går jeg inn via Streamix for å se innholdet?







