Hjelp til Netflix

Her finner du veiledninger til å bestille, aktivere eller få hjelp til Netflix via T-We

Slik får du tilgang til Netflix:

Hvis du ikke har en Netflix-konto fra før, er det slik du oppretter en med T-We. Har du Netflix-konto fra før, finner du veiledninger for dette lengre ned på siden.

  1. Gå til enten Netflix Standard eller Netflix Premium i innholdsvelgeren på Mine Sider (linkene tar deg direkte til pakkene)

  2. Bestill ønsket pakke

  3. Når pakken er aktivert, trykk på Aktiver Netflix-konto

  4. E-postadresse er autoutfylt, men du kan endre til en annen adresse hvis du ønsker

  5. Velg et passord og fullfør oppsettet

  6. Begynn å se dine favorittfilmer og serier!

Trenger du hjelp til å legge til eller fjerne innhold på Mine Sider?  Her viser vi deg hvordan du velger kanaler og strømmetjenester inn i innholdsvelgeren for din T-We.

Jeg har Netflix-konto fra før

Hvis du allerede har en konto og/eller abonnement hos Netflix i dag, kan du koble den sammen med T-We abonnementet ditt. På den måten får du samlet alt på et sted!

  • Jeg betaler direkte til Netflix i dag

    Når du bytter til bruk av poeng, blir faktureringen fra Netflix fryst. Det er viktig at du derfor bruker samme konto til innlogging hos oss, slik at du ikke får to Netflix-abonnement.

    Slik bytter du til bruk av poeng:

    1. Gå til enten Netflix Standard eller Netflix Premium i innholdsvelgeren på Mine Sider (linkene tar deg direkte til pakkene)

      • Logg inn med Telenor ID hvis du ikke allerede er logget inn på Mine Sider

    2. Bestill ønsket pakke

    3. Trykk på Aktiver konto her

    4. Logg på med din eksisterende Netflix-konto


    Du beholder din eksisterende Netflix-profil, så lenge du bruker samme e-postadresse til innlogging. Netflix vil fryse faktureringen av deg, og det forblir fryst frem til du eventuelt velger bort Netflix i innholdsvelgeren. Netflix vil da starte faktureringen av deg igjen.

    Hvis du ønsker å se detaljene om Netflix-kundeforholdet ditt, kan du gå til Konto-sidene på netflix.com

  • Jeg har Netflix via Telenor-faktura i dag

    Hvis du betaler for Netflix via Telenor-faktura i dag, men ønsker å bytte til poeng, så er det veldig enkelt å fikse!

    Du trenger bare velge en av de to pakkene vi leverer i innholdsvelgeren, så ordner vi resten og svitsjer over for deg.

    1. Gå til enten Netflix Standard eller Netflix Premium i innholdsvelgeren på Mine Sider (linkene tar deg direkte til pakkene)

      • Logg inn med Telenor ID hvis du ikke allerede er logget inn på Mine Sider

    2. Bestill ønsket pakke

    3. Trykk på Aktiver konto her

    4. Logg på med din eksisterende Netflix-konto

    Din konto og profil overføres i sin helhet så lenge du logger inn med samme konto som du bruker fra før.

Glemt passord eller brukernavn til Netflix?

Hvis du har glemt passordet eller e-postadressen du har brukt til innlogging på Netflix, kan du få tak i det ved å trykke på knappen under.

Logg inn med Telenor ID hvis du ikke allerede er logget inn. Du blir så tatt videre til Netflix, hvor du får se hvilken e-postadresse som skal brukes til innlogging.
Trenger du passordet, trykker du bare på "Trenger du hjelp?" under innloggingsfeltet.

Glemt passord/brukernavn

Spørsmål og svar

  • Hva skjer hvis jeg bytter fra faktura til poeng?

    Det eneste som skjer, er at vi stopper den gamle faktureringen av Netflix for deg. Din Netflix-konto forblir som den er, og flyttes kun over til poeng-modellen.

    Hvis du har gjenstående dager igjen som du har betalt for (eksempelvis 14 dager), blir disse dagene fryst. Hvis du fjerner Netflix fra pakken din, får du de resterende dagene tilbake. Du kan altså bruke Netflix i 14 dager til før tilgangen stenges.

  • Hva betyr det at Netflix blir låst i 30 dager?

    Når du bestiller en av Netflix-pakkene blir valget låst i 30 dager. Det vil si at du ikke kan fjerne pakken igjen, og bruke poengene på noe annet før etter 30 dager. Når de 30 dagene har gått, fjernes låsen.

    Du kan se hvor mange som gjenstår inne i innholdsvelgeren på Mine Sider.

  • Dele Netflix med noen du ikke bor sammen med?

    Det er ikke mulig å legge til ekstramedlemmer når du har Netflix via Telenor T-We. Hvis du har dette fra før, vil det ikke fungere etter overgang.

  • Hvilke TV-bokser har Netflix-appen?

    Netflix-appen er tilgjengelig på T-We Boks II og T-We Boks.

Opplever du problemer?

Har du et problem med din Netflix-konto eller får du en feilkode når du forsøker se et program? Trenger du mer hjelp med innstillingene i selve Netflix?
Gå til https://help.netflix.com/nb/, der finner du svar på det aller meste.

Er problemene relatert til din T-We eller annet hos oss? Gå til Kontakt oss via knappene under.